کد خبر: 410893
۰
۰
نسخه چاپی

۲۵ فقره احکام قلع و قمع در اردبیل اجرا شده است

سرهنگ غلامرضا رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از سال ۹۳ قانون جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در دستور کار و توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گرفته است، اظهار کرد: ۲۵ فقره احکام قلع و قمع در حفاظت از اراضی کشاورزی در روستای «بنفشه درق» اردبیل اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای حفاظت و صیانت از اراضی زراعی و باغی و برابر تبصره ۲ ماده ۱۰ حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها و به منظور پیشگیری و مقابله با متخلفین و سود جویان توسط کلانتری ۱۸ شهرستان مرکز استان اردبیل انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه این اراضی به مساحت حدوداً ۸ هکتار به صورت قطعه بندی شده بود، گفت: با راه‌اندازی ستاد اطلاع‌رسانی و دریافت گزارش‌های مردمی سعی شده تا فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به صورت مناسب مورد توجه قرار گرفته و گزارش به صورت مفصل به شورای حفظ بیت‌المال ارائه شود.

سرهنگ رضاپور به جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده اراضی ملی اشاره کرد و ادامه داد: نباید یکپارچگی دشتی مانند اردبیل، مغان و مشگین‌شهر به خاطر منافع عده‌ای از بین رفته و یا برخی ساخت و سازهای غیرقانونی را شاهد باشیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید