کد خبر: 410898
۰
۰
نسخه چاپی

سهم دامغان از تولید ناخالص داخلی در استان سمنان ۱۴.۸ درصد است

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی اکبر علیزاده برمی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان به میزبانی سالن دانشگاه این شهر ضمن بیان اینکه سهم شهرستان دامغان از تولید ناخالص داخلی استان سمنان ۱۴.۸ درصد است، ابراز داشت: پسته بیشترین سهم را در این تولید ناخالص داخلی داشته است.

وی ضمن بیان اینکه طی دو سال گذشته در حوزه سخت افزاری شهرک صنعتی دامغان به اندازه سی سال رشد اتفاق افتاده است، افزود: این دستاورد خوب اما ناکافی که باید برای ارتقا هر چه بیشتر آن تلاش کرد.

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه سال گذشته نرخ رشد صنعت کشور هشت درصد بوده است، ابراز داشت: این در حالی که این آمار برای شهرستان دامغان ۳۳ درصد بوده است که امری بسیار ارزشمند و مهم تلقی می‌شود.

علیزاده برمی ضمن بیان اینکه می‌بایست برای رشد تولید، ارتقا صنعت و کاهش بیکاری در دامغان قدم‌های مؤثری برداشت، تصریح کرد: برای کسب رتبه نخست دامغان پیرامون رشد تولید در استان سمنان تلاش می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری در استان سمنان حائز اهمیت است، افزود: کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغال کشور به استان سمنان تعلق دارد که این مهم شایان تقدیر است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید