کد خبر: 410901
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان :

درگاه اداره مدیریت بحران و کمیته سیما و منظر شهری پورتال شهرداری همدان راه اندازی شد

 درگاه اداره مدیریت بحران و کمیته سیما و منظر شهری پورتال شهرداری همدان راه اندازی شد

به گزارش اقتصاد آینده ;جواد مختاری با اعلان این خبر اظهار نمود : در پی درخواست و پیگیری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان و نیز اداره مدیریت بحران مبنی بر لزوم اطلاع رسانی ، شفافیت و ارتباط الکترونیکی با شهروندان ، درگاه کمیته سیما و منظر شهری و مدیریت بحران از اردیبهشت ماه 1402توسط کارشناسان حوزه وب و پورتال سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : پورتال شهرداری همدان دارای 28 زیرپورتال و 21 درگاه الکترونیکی میباشد که کلیه اخبار ، اقدامات ، اطلاعیه ها ، گزارشات و .. جهت اطلاع رسانی به شهروندان توسط کارشناسان محترم معاونت ها ، سازمانها و ادارات تابعه شهرداری همدان در لحظه درج میگردد.

مختاری در پایان تصریح نمود : سامانه شهرداری الکترونیک ، سامانه شفافیت ، سامانه اطلاع رسانی مزایدات و مناقصات ، میز خدمت ، درگاه خبری شهرداری همدان ، و ارتباط پورتال با سایر سامانه های شهرداری همدان از دیگر امکانات ایجاد شده در آن میباشد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان از عموم شهروندان درخواست کرد ضمن بازدید از پورتال شهرداری همدان به آدرس Hamedan.ir و استفاده از امکانات غیرحضوری و الکترونیکی آن بعنوان تنها رسانه رسمی و تحت وب  شهرداری همدان  ، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص عملکرد شهرداری ثبت نمایند.

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید