کد خبر: 410964
۰
۰
نسخه چاپی

ایجاد زیرساخت‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در کوهدشت و رومشکان

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدمهدی اسماعیلی امروز پنجشنبه در همایش فعالان قرآنی استان لرستان که در مجتمع فرهنگی و هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار شد، ضمن تجلیل از پدر شهیدان عجمیان و بدریان از شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم و همچنین خادمان قرآنی این استان، اظهار داشت: گسترش هویت دینی و انقلابی در میان آحاد مردم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و تجلیل از خانواده شهدا، نمادسازی همان هویت بزرگی است که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده و تمامی افتخارات ایران عزیز برآمده از تاریخ باشکوه و هویت ساز خود است.

ایجاد زیرساخت‌ها و مجتمع‌های فرهنگی در کوهدشت و رومشکان

وی با بیان اینکه در طول ۴۵ سالی که نهضت اسلامی مردم ایران به پیروزی رسیده، جمهوری اسلامی موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره توانسته با مشارکت، پشتیبانی و همراهی آحاد مردم عزیز ایران تمامی مشکلات و بحران‌ها را پشت سر بگذارد و باید گفت اگر پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قلمداد کنیم تداوم، بقا و سربلندی آن معجزه بزرگ‌تری محسوب می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: پیوند ناگسستنی میان امام و امت اجازه توفیق و کامیابی را به دشمنان مردم نداده و ادامه مسیر باشکوه نهضت اسلامی مردم ایران با تداوم این پیوند ممکن خواهد بود.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی بنای خود را برطرف کردن دغدغه‌ها، مشکلات و جبران عقب ماندگی‌ها گذاشته است، عقب ماندگی‌هایی که بر اثر برخی غفلت‌ها، امروز جامعه ایرانی را با معضلاتی روبرو کرده است.

وی همچنین در خصوص شهرستان کوهدشت، گفت: کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است و این شهرستان نمونه به فعلیت رساندن جوانان به توسعه فرهنگی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بخشی از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان باید ایجاد شود و وجود مجتمع‌های فرهنگی در این مناطق ضروری است و امیدواریم در این سفر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

اسماعیلی همچنین بر حل مشکلات ۵۰ مؤسسات قرآنی فعال کوهدشت نیز تاکید کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید