کد خبر: 410973
۰
۰
نسخه چاپی

۲۳۰۰ تشکل کارگری در اردبیل فعال است

به گزارش اقتصادآینده نیوز بهروز رحیم‌زاده عصر پنجشنبه در همایش ملی رؤسای تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در اردبیل اظهار کرد: با تلاش این تشکل‌ها سعی بر این است تا جامعه کارگری و کارفرمایی بتوانند به اهداف تعیین شده دست پیدا کنند.

وی تلاش برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را یادآور شد و تصریح کرد: با کمک این تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سعی ما بر این است تا به کارگران و سرمایه‌گذاران کمک کنیم تا بتوانند بهره‌وری را در تولید و اقتصادی کردن عرضه محصولات خود را مد نظر قرار دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بهبود روابط کارگری و صیانت از حق و حقوق کارگران را جز وظایف خطیر این مجموعه‌ها عنوان کرد و گفت: نمایندگان این تشکل‌ها در همایش کشوری که به میزبانی استان اردبیل برگزار شده در حال رایزنی و توافق نهایی هستند تا به رشد تولید در جامعه کمک کنند.

رحیم‌زاده افزود: جامعه کارگری و کارفرمایی امروز وظیفه خطیری را در سنگر تحول اقتصادی کشور بر عهده دارند و با توجه به سیاست‌های دولت مردمی سعی بر این است تا بیشترین حمایت‌ها از کار و کارآفرینی انجام شود.

وی افزایش حقوق کارگران، صیانت از حق و حقوق آنها را با پشتوانه پوشش بیمه‌ای و دفاع از حقوق واقعی آنها یادآور شد و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری امروز بیش از هر زمان دیگر با احساس تعهد و تخصص سعی دارند تا در سنگر تولید به کشور کمک کرده و تحول اساسی را به وجود آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل نیز این جامعه تلاشگر و فعال با توجه به مسئولیت و مأموریت خطیر در سنگر رشد تولید، مورد حمایت قانونی هستند و ما سعی می‌کنیم از ظرفیت این تشکل‌ها در بهبود روابط کارگری استفاده کنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید