کد خبر: 410984
۰
۰
نسخه چاپی

سازش پذیری در مقابل دشمن اوج ذلت خواهی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهدی فضایلی عصر پنجشنبه در مراسم نکوداشت ملی مادران سه شهید استان گیلان در تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: مادران شهدا مصداق بارز جهاد فی سبیل الله را معنی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و مقاومت را در کشور نهادینه کرد، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد، مقاومت و ایثار جایگاهی در واژگان ادبیات زندگی فردی و اجتماعی نداشت.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تبلور ساز فرهنگ ایثار و شهادت بود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع مقدس به اوج خود رسید.

فضایلی با بیان اینکه شهید و شهادت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، اضافه کرد: حضور حماسی مردم در مراسم و محافل شهدا نقطه اوج ولایت مداری، انقلابی گری و شهیدپروری است.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده شهدا، افزود: مادران شهدا با ایثارگری‌هایی که صورت دادند چراغ روشنی بخش جامعه به شمار می‌روند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر انس گیری با واژگان ایثار و شهادت، بیان کرد: جامعه امروز نیاز مبرم به ادبیات ایثار و شهادت دارد.

فضایلی با بیان اینکه معنویت افزایی و تقوا محوری ارتباط تنگاتنگی با توسعه مندی کشور دارد، گفت: رشد، توسعه و پیشرفت کشور به میزان رشد معنویت، روحیه ایثار و مقاومت گره خورده است.

وی، سازش پذیری در مقابل دشمن را اوج ذلت خواهی دانست و افزود: دولت‌ها و ملت‌هایی که در ادوار مختلف تن به سازش با دشمن دادند شکست خوردند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن دنبال حذف فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تلاش بیش از ۴ دهه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی در راستای حذف ارزش‌های اسلامی، ایثار و شهادت و جهاد و فرهنگ مقاومت است.

فضایلی با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد مختلف، بیان کرد: تا وقتی که مفهوم ایثار و شهادت در کشور زنده است تمام نقشه‌های دشمن بر آب خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید