کد خبر: 411070
۰
۰
نسخه چاپی

حمایت نمایندگان مازندران از طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی بابایی کارنامی بعدازظهر جمعه در حاشیه جلسه مشترک مجمع نمایندگان و فرمانده سپاه کربلا با اشاره به موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های راهبردی که مقوم امنیت ملی است افزود: با ورود هوشمندانه سپاه به عرصه سازندگی، کشور در مسیر پیشرفت آرمانی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حمایت از راه اندازی مرکز آموزش مهارت‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه مجمع نمایندگان استان از این طرح ابتکاری تاکید کرد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه مازندران با تاکید بر راهبرد اشتغالزایی و تولیدی سپاه در سال رشد تولید و مهار تورم گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی در سپاه کربلای مازندران سالانه ظرفیت ارائه آموزش‌های مهارتی به ۳۰ هزار نفر را درزمینه مشاغل خرد خانگی دارد.

سالانه برای ۱۰ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود

وی با بیان اینکه این مرکز با اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به هر نفر از متقاضیان گام مهمی در رفع مشکل بیکاری و افزایش تولید برمی دارد اظهار کرد: از طریق طرح‌های حمایتی سپاه مازندران سالانه ۱۰ هزار نفر در سطح این استان دارای شغل می‌شوند.

این مسئول با اشاره به گام‌های عملیاتی سپاه مازندران درعرصه محرومیت زدایی خاطر نشان کرد: بزودی تفاهم نامه عملیاتی برای رفع مشکل بی آبی ۶۰۰ روستای محروم مازندران اجرایی خواهد شد.

مسلمی با تاکید بر اینکه سپاه باهدف رفاه مردم اجرای طرح‌های تولیدی و زیربنایی را از طریق بسیج سازندگی هدف گرفته است افزود: با توجه به مشکل کم آبی در عرصه‌های زراعی مازندران طرح لایروبی آب بندان های این استان با مشارکت بسیج سازندگی عملیاتی خواهد شد.

نمایندگان حاضر در این جلسه ضمن بازدید از فعالیت‌های اجرایی دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه در سمسکنده ساری بر عزم و اراده انقلابی مجمع نمایندگان استان در حمایت از توسعه و گسترش فعالیت‌های این مرکز راهبردی در سال رشد تولید تاکید کردند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید