کد خبر: 411072
۰
۰
نسخه چاپی

شهید احسان قد بیگی زینت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر جمعه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی اظهار داشت: شهید احسان قدبیگی از نخبگان و افتخارات استان مرکزی و از رویش‌های دهه ۷۰، اقتداری بازدارنده برای کشور به ارمغان آورد و به برکت مجاهدت‌های این شهید عزیز و شهدای عرصه جهاد علمی امروز کشور در عرصه صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اقتداری که شهدا برای ایران اسلامی و انقلابی به ارمغان آوردند جبهه استکبار را در مقابل کشور به زانو درآورده و زمین گیر کرده و این اقتدار نقطه امید و قوتی برای مستضعفین عالم شده است.

وی ادامه داد: شهید احسان قد بیگی با اعتماد به نصرت الهی و باور به توانمندی‌های خود توانست در تاریخ ماندگار شود و این شهید عزیز زینت انقلاب اسلامی است و نام ایشان همواره در تاریخ می‌درخشد.

شهید «احسان قد بیگی» زینت انقلاب اسلامی است

سردار کریمی تأکید کرد: شهدای عرصه جهاد علمی کشور آینده درخشان ایران اسلامی را تضمین کردند و به دانشگاه و عرصه علم و دانش حیاتی دیگر بخشیدند و امروز دانشگاهیان باید علاوه بر الگوگیری از شهدایی چون احسان قدبیگی این نخبگان را به خوبی برای جامعه و خصوصاً آیندگان معرفی کنند تا راه درخشان آنها همراه در جامعه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهید احسان قد بیگی علاقمند و دلسوز نسبت به آینده کشور بود، گفت: یاد و خاطر این شهید و همه شهدایی که برای پیشرفت کشور تلاش کردند هرگز از یاد مردم ایران نخواهد رفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: معرفی شهید احسان قد بیگی و شهدای عرصه علم و فناوری به جوانان و نوجوانان کشور عزم و تصمیم راسخ برای حرکت به سمت قله‌ها می‌دهد و آنها را در مسیر پیشرفت و رشد ثابت قدم نگه می‌دارد و لذا باید به معرفی این شهدا اهتمام بیشتری داشته باشیم و همه در این خصوص وظیفه دارند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید