کد خبر: 411075
۰
۰
نسخه چاپی

منطقه ویژه اقتصادی ملایر بعد از ۱۲ سال، احیا می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا قاسمی فرزاد امروز جمعه در جلسه شورای ادار ی شهرستان ملایر با بیان اینکه جمهوری اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه ای دارد، گفت: دولت سیزدهم دولت کار، تلاش و اقدام است. چیزی که طی سال‌های گذشته به عنوان گره‌های کور وجود داشته تلاش شده که برطرف شود.

وی به سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان اشاره کرد و گفت: در این سفر ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبات برای استان رقم خورد که ۲ هزار میلیارد از مصوبات برای شهرستان ملایر بود.

استاندار همدان به اقدامات در حال اجرا در ملایر اشاره کرد و گفت: اقدامات طرح عملیات دو هزار هکتار برای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد افزود: تولید سیگار از زعفران در قالب ۲۵۰۰ هکتار با ایجاد ۲۰۰۰ نفر اشتغال در دستور کار است.

این مسئول با اشاره به هم اینکه منطقه ویژه اقتصادی که بیش از ۱۲ سال بود معطل مانده بود احیا شد در ۳۰۰ هکتار در حال پیگیری است؛ سایت گلخانه‌ای شهرستان، مرکز پرتودهی غرب کشور، افزایش میزان صادرات شهرستان، شناسایی ۲۰ نقطه از اراضی ملی و طبیعی شهرستان برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف، تهیه چهار طرح تجاری و تهیه اطلس سرمایه گذاری شهرستان را از اقدامات و برنامه‌های در دستور کار در این شهرستان برشمرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف؛ گفت: ملایر دو نشان ملی و جهانی مبلمان منبت و انگور دارد و هنرمندان بزرگی در رشته‌های مختلف در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار ملایر در همه عرصه‌ها پیشگام هستند گفت این مردم لایق بهترین خدمات هستند و امیدواریم حمایت شوند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید