کد خبر: 411077
۰
۰
نسخه چاپی

رویداد کاپ‌شو ارتباط‌دهنده ورزش با سایر حوزه‌ها است

به گزارش اقتصادآینده نیوز جواد بازرگان بعد از ظهر جمعه در آئین اختتامیه رویداد کارآفرینی ورزشی «کاپ‌شو» که در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهایی به ویژه در عرصه ورزش باعث می‌شود که شاهد ظهور ایده‌های نو و خلاقانه در این زمینه باشیم، گفت: بی‌شک انتظار داریم با توجه به خروجی این رویداد، شاهد تداوم برگزار آن باشیم.

وی با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که از جوانان نوآور برخوردار بوده و برگزاری رویدادی چون کاپ‌شو به بالفعل شدن این ظرفیت‌ها کمک خواهد کرد، ادامه داد: امروز نیاز به بهره‌مندی از ایده‌های نو و خلاقانه هستیم و بی‌تردید برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به بروز و ظهور این ایده‌ها به ویژه در عرصه ورزش کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه شبکه کارآفرینی، فرصتی مغتنم بوده و باید از این فرصت بهره کافی را ببریم، خاطرنشان کرد: انتخاب زنجان به عنوان دبیرخانه شبکه کارآفرینی یک امر آغازین بوده و نمی‌توان کار را تمام شده دانست، به همین خاطر انتظار ما از مسئوان استان این است که به همراهی خود، زمینه موفقیت زنجان را در این زمینه فراهم کنند.

بازرگان از «کاپ‌شو» به عنوان اولوین رویداد کارآفرینی در حوزه ورزش یاد کرد و افزود: یکی از اهداف این رویداد کارآفرینی، این است که تلاش دارد با حوزه‌های دیگری چون گردشگری، صنعت و ... ارتباط برقرار کرده و زمینه ایجاد اتفاقات مهم را فراهم کند، از این رو معتقدیم ارتباط ورزش با سایر حوزه‌ها می‌تواند کمک‌حال استان در بخش‌های مختلف باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5794861/رویداد-کاپ-شو-ارتباط-دهنده-ورزش-با-سایر-حوزه-ها-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید