کد خبر: 411124
۰
۰
نسخه چاپی

واحدهای صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، احسان کامرانی، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در مراسم سالگرد روز آزاد سازی خرمشهر نیز ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، از کارکنان صنعت فولاد به عنوان مجاهدان بخش اقتصادی کشور نام برد و اظهار کرد: امروز را باید به شما که در این شرایط سخت کار و تلاش می کنید تبریک گفت.

وی گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی و مراکز تولید خط مقدم جبهه اقتصادی است و کارکنان صنایع رزمندگان ما در این جنگ هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به خاطره بازید یکی از وزیران و استانداران کشور عمان از صنایع فولاد در هرمزگان، عنوان کرد: فعالیت های فولادی استان تعجب آنها را برانگیخته بود و سئوال می کردند که مگر می شود در شرایط سخت و تحریم این چنین فعالیت داشت و این تلاش و پیشرفت مرهون همت و پشتکار فعالان این بخش است.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: «خرمشهرها در پیش است»، افزود: یکی از کارهای بزرگ در بحث حکمرانی، حضور در اقیانوس ها و دور زدن کره زمین توسط ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی است و ملت ایران به این کار بزرگی که در سایه تحریم خلق شد افتخار می کند.

ماشاالله شاهمرادی، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای کشور نیز با لهجه شیرین مشهدی و صمیمانه به بیان خاطرات طنزی از جبهه و جنگ به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت که مورد توجه ویژه شرکت کنندگان در این آیین قرار گرفت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید