کد خبر: 411141
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت مطلوب بنیاد دعبل خزاعی اردبیل در بیمه مداحان

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح شنبه در جلسه «شورای هماهنگی خدماتی بنیاد دعبل خزاعی استان اردبیل» در سخنانی ظرفیت مداحی این استان را سرآمد تمام استان‌های کشور عنوان و اظهار کرد: بنیاد دعبل خزاعی در خدمات دهی به مداحان باید رضایت الهی را در نظر گرفته و در راستای بهره مندی این قشر مذهبی و فرهنگی از خدمات اجتماعی بیش از پیش تلاش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: ارائه خدمات به مداحان باید در دو سطح ملی و استانی مورد توجه قرار گرفته و در خصوص پوشش بیمه‌ای، اختصاص زمین، واگذاری زمین‌های وقفی، وام‌های مناسب ویژه مسکن ملی و تخفیف در خدمات پزشکی و … برای مداحان با استاندار، مسئولین استانی و نمایندگان مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی تشکیل مرکز نیکوکاری به همت بنیاد دعبل خزاعی را اقدام مؤثر در توسعه خدمات به مداحان عنوان کرد و گفت: بنیاد دعبل خزاعی در مشارکت دهه و جذب مداحانی که تمکن مالی مناسبی دارند برای ارائه بخشی از خدمات بیمه‌ای می‌تواند بار سنگین مالی را از دوش این بنیاد برداشته و اولین کار خیر به دست مداحان انجام می‌شود.

فعالیت مطلوب بنیاد دعبل خزاعی اردبیل در بیمه مداحان

حجت الاسلام جعفرزاده کانون مداحان و شورای هیئت مذهبی باید در آسیب شناسی و مسئله شناسی مداحان وارد عمل شده و با حفظ آبرو و شخصیت افراد، در راه رشد و ارتقای معنوی و محتوایی مداحی قدم‌های مثبت بردارند.

در ادامه حسن فتحی مسئول بنیاد دعبل خزاعی استان اردبیل در سخنانی به فعالیت این بنیاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تحت پوشش قرار دادن ۳۵ نفر از مداحان در سال گذشته، مجموع مداحان بیمه شده استان اردبیل به ۱۵۸ نفر رسید.

وی افزود: معرفی هیئت عامل برای افتتاح مرکز نیکوکاری و انتخاب معاونین نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان در شهرستان‌های تابعه و نیز شناسایی و جذب خیرین برای ارائه خدمات بهتر از فعالیت‌های بنیاد دعبل خزاعی استان اردبیل در بحث خدماتی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید