کد خبر: 411221
۰
۰
نسخه چاپی

پرواز مستقیم سنندج به مشهد به زودی راه اندازی می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: مردم کردستان ارادت عمیقی به خاندان اهل بیت (ع) و بخصوص امام رضا (ع) دارند.

وی افزود: یکی از اسامی پرتکراری که مردم کردستان استفاده می‌کنند نام مبارک امام رضا (ع) است.

استاندار کردستان تصریح کرد: آمادگی کامل خود را برای تقویت مناسبات با استان مقدس رضوی و اجرای طرح هشت بهشت اعلام می‌کنیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف طی چند هفته اخیر توفیق زیارت حرم رضوی را داشته اند و باور داریم که وجود مبارک امام رضا بزرگترین ظرفیت فرهنگی در کشورمان است.

وی در خصوص دغدغه مردم متدین کردستان برای برقراری پرواز مستقیم به مشهد مقدس اعلام کرد: این مهم به زودی محقق می‌شود و رئیس جمهور نیز در سفر به استان بر این تأکید داشتند.

استاندار کردستان تصریح کرد: هم اکنون فرودگاه سنندج یک پرواز در هفته برای تهران دارد که از هفته آینده این مهم افزایش می‌یابد.

زارعی کوشا افزود: رئیس جمهوری هم در سفر به کردستان در سال گذشته وعده برقراری پرواز مستقیم سنندج به مشهد را دادند که این مهم را پیگیری می‌کنیم و در سال جاری حداقل یک پرواز در هفته به مشهد مقدس خواهیم داشت.

استاندار کردستان اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار توفیق میزبانی از زائران اربعین را داشتیم و اتفاق بسیار خوبی بود و برای امسال نیز برنامه ریزی بهتری شده است و پذیرای تعداد چند برابری زائران خواهیم بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید