کد خبر: 411227
۰
۰
نسخه چاپی

کشف یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار کیومرث عزیزی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از انهدام پنج باند مواد مخدر طی ۱۰ روز اخیر خبر داد و اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد که این باند در حال حمل و جابه‌جایی مقدار قابل توجهی از مواد مخدر از نوع تریاک است که طی یک عملیات منسجم دو خودرو در این رابطه توسط همکاران ما متوقف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان آنکه در این عملیات ۷۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، بیان کرد: همزمان سر باند که در یکی از شهرهای غرب استان تهران ساکن بود، شناسایی و مورد دستگیری قرار گرفت که هم‌اکنون هر سه نفر در اختیار پلیس قرار دارند.

سردار عزیزی گفت: طی ده روز گذشته بالغ بر یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر توسط همکاران ما کشف و ضبط شد و مجموعاً ۷ نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند و تعداد ۶ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی در پایان ضمن تشکر از کمک‌های اطلاعاتی مردم به پلیس تاکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که در اولویت کاری ما در فرماندهی غرب استان تهران است، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، باندهای مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر است که به کسانی که امنیت مردم و سلامت جوانان را به خطر می‌اندازند هشدار می‌دهیم که پلیس با تمام قدرت خود در مقابل آنان ایستاده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید