کد خبر: 411340
۰
۰
نسخه چاپی

جنگ‌ اقتصادی امروز به‌مراتب پیچیده‌تر از جنگ تحمیلی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های پالایش گاز کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: موفقیت، عزت و سرافرازی، ماندگاری و پیروزی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف در سال‌های اخیر در سایه ایمان به خداوند متعال و ایستادگی در راه ایمان به ثمر نشسته و اکنون مدیران و کارکنان این صنعت بزرگ، محکم و استوار در مسیر تعالی و شکوفایی قدم برمی‌دارند .

وی ادامه داد: امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی و این جنگ اقتصادی تداوم جنگ ۸ سال دفاع مقدس است زیرا مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ با انجام اقدام‌های شاخص و نوآورانه در مقابل مشکلات و سختی‌ها ایستاده‌اند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری محدود است و نباید این فرصت را از دست دهیم، تصریح کرد: مدیرانی که با تفکرات انقلابی و اقدام‌های جهادی، به صورت شبانه‌روزیی برای پیشبرد اهداف والای کشور و رونق اقتصادی کشور، پای کار ایستاده‌اند، شایسته قدردانی هستند، امسال نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، برای ثبت بهترین دستاوردها در صنعت گاز کشور پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

چگنی به حدود ۲۵۰ میلیون مترمکعب ناترازی گاز در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: با اینکه مدیریت این ناترازی، کاری دشوار و سخت بود، اما به لطف خدا و اجرای دقیق برنامه‌ها برای فرآورش حداکثری گاز، این مهم انجام شد؛ در واقع، پایداری شبکه گاز در کشور، برای شرکت ملی گاز ایران موفقیت بی‌نظیری بود که با سرافرازی به دست آمد.

عبور از روزهای سخت، با اقدام‌های شاخص و نوآور

احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران نیز در ادامه این نشست، عملکرد شاخص و بی‌نظیر مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های گاز کشور در زمستان سال ۱۴۰۱ را ستودنی دانست و افزود: این جهادگران ثابت کردند که با اقدام‌های شاخص و نوآور، می‌توان از روزهای سخت با آرامش عبور کرد.

وی با اشاره به مسائل مهم پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌های کاهش انتشار گازهای مشعل، عملیات تعمیرات اساسی، انجام اقدام‌های نوآورانه و روزآمد و ... از مسائل مهم و کلیدی امسال در پالایشگاه های گاز کشور است و امید داریم با همفکری و خرد جمعی بتوانیم در این حوزه‌های مهم، بهترین دستاورد و عملکرد را داشته باشیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها در ماه‌های اخیر با توجه به اهداف کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حفظ پایداری و تولید حداکثری و به منظور حفظ نیاز داخلی و صادرات گاز و محصولات جانبی، با موفقیت در حال انجام است.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید