کد خبر: 411362
۱
۰
نسخه چاپی
پهلوانیان در سفر به مناطق عشایری فارس مطرح کرد:

گستردگی ایلات و طوایف عشایری فارس،موهبت الهی است.

گستردگی ایلات و طوایف عشایری فارس،موهبت الهی است.

به گزارش اقتصاد آینده ;  در جهت آشنایی هرچه بیشتر دست اندرکاران این سازمان، بازدید از مناطق عشایری دشت ارژن را برنامه ریزی نمود.در این برنامه پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز فارس باهیئت همراه متشکل ازمعاونین، مدیران ادارات،تهیه کننده و تولیدکنند گان برنامه های صدا و سیما،خبرنگاران واحد خبر و... به همراه دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و جمعی از همکاران اداره کل امور عشایر استان و اداره امور عشایر شهرستان شیراز حضور داشتند.پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به گستردگی ایلات و طوایف عشایری در استان فارس، آنرا یک موهبت الهی خواند و گفت:با توجه به این پراکنش عشایر در نقاط مختلف استان،باید از این رنگین کمان اقوام در جهت معرفی آداب و سنن غنی مردمان این سرزمین نهایت بهره را برد. پهلوانیان در راستای اهداف سازمانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جهت تولید برنامه های فاخر فرهنگی، هنری، اجتماعی و... در کشور افزود:یکی از برنامه های بلند مدت صدا و سیما مرکز فارس، تهیه و تولید برنامه های مختلف، سیما،صدا و خبر از عشایر استان فارس، به نسبت جمعیتی آنها با جوامع شهری و روستایی است که باید بصورت ویژه در کنداکتور و جدول پخش این سازمان قرار گیرد.

*سنگ تمام صدا و سیمای فارس در اعلام خدمات نظام اسلامی به عشایر

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس نیز با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته در یکسال گذشته و همکار ی ویژه سازمان صدا و سیما مرکز فارس گفت:یکی از رسالتهای این سازمان اطلاع رسانی خدمات ارزشمندیست که نظام جمهوری اسلامی به عشایر کشور و استان فارس ارئه مینماید که در همین راستا در مدت اخیر تقریبا تمامی برنامه های خدمات رسانی اداره کل امور عشایر فارس به سمع و نظر مردم استان رسیده است.
در سفر یک روزه مدیران و همکاران سازمان صدا و سیما مرکز فارس و اداره کل امور عشایر فارس، از عشایر منطقه گیاهزار، عشایر تیره بیگدلی کشکولی بزرگ دشت ارژن، عشایر فارسیمدان مستقر در دشت ارژن،مناطق عشایری کهمره سرخی بازدید و در جهت ارج نهادن به خانواده معزز شهدا نیز از خانواده شهید مرادی در سایت اسکان عشایری شهید مرادی تقدیر بعمل آمد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید