کد خبر: 411392
۰
۰
نسخه چاپی

خدمت‌رسانی دامپزشکی در دور افتاده ترین مناطق قابل تقدیر است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی، گفت: هر قدر بدنه دولت کوچک‌تر شود به همان اندازه توفیقات بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: هر قدر کار و امورات را به مردم واگذار کنیم به همان اندازه موفق‌تر خواهیم بود. استاندار ایلام بیان داشت: سازمان نظام دامپزشکی در تمامی کشور، به جامعه عشایری حتی در دور افتاده‌ترین مناطق هم بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد: جایگاه سازمان نظام دامپزشکی یک جایگاه تخصصی و آکادمیک است و مجموعه این نیروها تمامی تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم بکار خواهند گرفت.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: این سازمان جزو ۶ نظام سازمان حرفه‌ای کشور است، ۴۶ هزار نفر اعم از دکترای عمومی، تخصصی و پیراپزشکی در بخش‌های خصوصی و دولتی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

حامد زارعی افزود: سازمان نظام دامپزشکی کشور در سال‌های گذشته علاوه بر انجام تکالیف قانونی خود در نظام جامع دامپروری، عهده دار صدور پروانه‌های کسب و کار در حوزه دام شده است.

وی اضافه کرد: تمامی افراد این مجموعه دانشگاهی هستند و با انگیزه بالا برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

زارعی بیان داشت: در احکام برنامه هفتم توسعه به امنیت غذایی و ایمنی غذایی توجه و تاکید ویژه شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید