کد خبر: 411461
۰
۰
نسخه چاپی

تامین اتوبوس زائران هرمزگانی اربعین در اولویت قرار گیرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، احسان کامرانی در اولین جلسه ستاد اربعین استان، با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین عنوان کرد: پیاده روی عظیم اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان دارای آثار معنوی و تمدنی بسیاری است. پیاده روی اربعین اوج عشق و دلدادگی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: پیاده روی عظیم اربعین با صحنه‌های بی نظیری همراه است که انسان در جاهای دیگر کمتر مشاهده کرده است. اخلاص و عشق مردم عراق در خدمت رسانی به زائران سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) یکی از ویژگی‌های بارز پیاده روی اربعین است.

کامرانی با اشاره به اهمیت اتخاذ تدابیر مناسب برای اعزام زائران هرمزگان به پیاده روی اربعین، تصریح کرد: کمیته تخصصی ستاد اربعین استان از هم اکنون با آسیب شناسی و شناسایی مشکلات اعزام‌های سال‌های گذشته برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: تأمین اتوبوس مورد نیاز برای حمل و نقل رفت و برگشت زائران مهمترین موضوعی است که به عنوان یک اولویت ضروری است در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گیرد.

وی گفت: تسهیل امور مربوط صدور گذرنامه مورد نیاز زائران موضوع مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گیرد و از مشکلات سال گذشته صدور گذرنامه برای زائران پیشگیری شود.

کامرانی اظهار داشت: افزایش پروازها به کشور برای اعزام زائران همزمان با اربعین حسینی موضوع مهمی است که ضروری است در دستور ستاد اربعین استان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد: با توجه به فروکش کردن شرایط کرونایی در کشور و برداشته شدن محدودیت‌ها، پیش بینی افزایش چشمگیر حضور هم‌استانی‌ها در پیاده روی اربعین پیش رو وجود دارد که ضروری است اقدامات لازم به منظور خدمات رسانی مناسب به زائران اعزامی از استان در مسیرهای اعزام، مرز شلمچه و در کشور عراق در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: موکب داران نقش بسزایی در ارائه خدمات مناسب به زائران پیاده روی اربعین در کشور عراق در کنار خدمات موکب داران عراقی دارند و ضروری است تدابیر لازم برای اعزام به موقع موکب داران با تجهیرات از هم اکنون در دستور کار ستاد اربعین استان قرار گیرد تا از مشکلات سال گذشته در اعزام موکب داران پیشگیری شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید