کد خبر: 411575
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش توسط شهرداری دزفول

هادی حلیم زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به شکایات مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ترافیک در محل میدان مقاومت و خیابان ۴۵ متری فتح المبین توسط وانت بارهای فروش میوه طرح ساماندهی این وانت‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در طرح مذکور این وانت بارها در محلی قرار خواهند گرفت که موجب ایجاد ترافیک نشوند ضمن اینکه ساماندهی آنها موجب می‌شود تا مردم بتوانند در فضایی به دور از مشکلات ترافیکی از آنها خرید کنند.

سرپرست معاونت امور شهری شهرداری دزفول خواستار همکاری وانت‌های میوه فروش در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح شد و عنوان کرد: با خودروهای متخلف بر اساس قانون برخورد می‌شود ضمن اینکه با حکم دادستانی و حضور ضابطین قضائی ۹ دستگاه خودرو به دلیل همکاری نکردن جهت انجام مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

حلیم زاده تاکید کرد: این طرح تا ساماندهی کامل وانت بارهای میوه فروش و کسب رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تداوم اجرای طرح جمع آوری مراکز سیار عرضه قلیان در بوستان‌های ساحلی سطح شهر با همکاری دادستان و ضابطین قضائی، گفت: بر این اساس دو مرکز سیار عرضه قلیان در پارک دووه جمع آوری شد ضمن اینکه طی شب‌های گذشته نیز چند مرکز سیار دیگر در بوستان‌های ساحلی دزفول جمع آوری شده بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید