امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

آمادگی نیرو‌های فراجا برای مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت کشور

 جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در مراسم جشن دانش‌آموختگی فراگیران مرکز آموزش شهید بهشتی اصفهان گفت: کشور ما امروز از سوی دشمنان مورد تهدید قرار می‌گیرد و در این راستا هر چیزی که برای دفاع از ارزش‌های امام، شهدا و نظام لازم است باید مهیا سازیم تا بتوانیم بصورتی مقتدرانه در صحنه حضور پیدا کنیم.

 سردار محمد شرفی افزود: دنیا بطور دائم در حال تغییر و استفاده از فناوری‌های برتر است بنابراین ما برای هر موضوع و تهدید جدیدی که علیه کشورمان بوجود آید، برنامه داریم و نیروهایمان برای مقابله با آن تهدیدات، آموزش‌های به‌روز را دیده‌اند و تمرین می‌کنند.

او گفت: امروز به برکت خون شهدا و تفکر متعالی فرماندهان و نیرو‌های متخصص نظامی و انتظامی، شرایط دفاعی کشور به نقطه بازدارندگی رسیده است و جزو چند کشور مقتدر و بازدارنده دنیا هستیم و بسیاری از معادلات جهان بخاطر اقتداری که در کشور ما بوجود آمده، برهم خورده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا  سرعت، دقت و قاطعیت پلیس در برخورد با مُجرمان، سارقان و مُخلان نظم و امنیت را به عنوان سه شاخص مهم امنیت داخلی برشمرد و گفت: به همین خاطر تربیت  نیروهای حرفه‌ای، هوشمند، ماهر، متخصص، باصلابت و با ایمان را در دستور کار خود قرار داده و دانش‌آموختگان امروز نمونه‌ای از چنین جلوه‌هایی از اقتدار امنیت داخلی بشمار می‌آیند.

او با بیان اینکه اگر بخواهیم در شرایط رقابتی دنیا از بقیه کشور‌ها عقب نمانیم چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری روی آموزش نیرو‌های انسانی خود نداریم، افزود: امروز با درایت و حمایت فرمانده کل انتظامی کشور و معاونان تربیت، آموزش و مربیان، مُدرسان و افسران باتجربه فراجا شرایطی فراهم شده است تا نیرو‌های استخدامی جدید پلیس در سطوح مختلف از مهارت‌های علمی، فکری و جسمی برخوردار شوند.

سردار شرفی گفت: آن چیزی که در سند بالادستی آمده و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تاکید شده ، صرف تربیت جسمی افراد نیست و علاوه بر آمادگی جسمانی کسانی که می‌خواهند همسنگر ما شوند باید افرادی با ایمان، انقلابی، دشمن‌ستیز، استکبارستیز و مُدافع مظلوم باشند و در مقابل ظالم با توانمندی‌های جسمی و هنرمندی‌هایی که در بخش‌های تخصصی فرا گرفته‌اند، بتوانند در برابر آن‌ها قد علم کنند.

 در نود و نهمین دوره جشن دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی فراجا در شرق اصفهان، درجه‌داران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از گذراندن دوره یکساله و آموزش‌های فشرده و تخصصی، به یگان‌های مختلف در سراسر کشور اعزام شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید