کد خبر: 411630
۰
۰
نسخه چاپی

۱۲۰۰ روستای مازندران از شورای زکات برخوردار هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز میثم معافی شامگاه دوشنبه در همایش روحانیون زکات شرق استان که در بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: زکات سرفصل عظیمی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شورای زکات در استان به ریاست نماینده ولی فقیه و قائم مقامی استاندار و دبیری کمیته امداد امام خمینی و عضویت دیگر ادارات مانند: جهاد کشاورزی، بهزیستی و …فعالیت دارد گفت: در کمیته امداد سرفصلی با عنوان زکات داریم که سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده است.

وی با توجه به گستردگی شبکه احسان و نیکوکاری در استان بیان داشت: از طریق جنبش کمک مومنانه ظرفیت جمع آوری ۱,۰۰۰ میلیارد تومان زکات مستحبه در استان را داریم‌.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به کتاب ولایت فقیه امام خمینی (ره) افزود: در بیانات امام زکات فقط مساله فقرا و محرومین نیست بلکه پایه اقتصادی در راستای تشکیل حکومت بزرگ و سرفصل بسیار عظیمی در حوزه اقتصاد اسلامی است.

معافی گفت: هزار و ۲۱۴ روستای مازندران از شورای زکات برخوردارند و زکات جمع آوری شده در روستا برای نیازمندان همان روستا هزینه می‌شود و بیش از ۶۳۳ مبلغ افتخاری زکات نیز با کمیته امداد استان همکاری دارند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید