کد خبر: 411645
۰
۰
نسخه چاپی

ادارات بوشهر در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام همکاری کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز صالح رحیمی دوشنبه شب در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و افزود: هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان بوشهر در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضروری است.

فرماندار شهرستان بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تجدید میثاق با امام و رهبری و آشنایی نسل‌های بعدی با امام و رهنمودهای امام است.

وی گفت: شخصیت امام خمینی (ره) در سیاست داخلی و خارجی بسیار تأثیر گذار بوده است.

فرماندار بوشهر با توجه به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال این بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنها می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا دشمنان این انقلاب حتی یک لحظه هم فکر تجاوز به این سرزمین را به خود راه ندهند.

فرماندار بوشهر با بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) به بیداری اسلامی که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام (ره) است.

در ادامه نشست پس از بحث و تبادل نظر برنامه‌های روز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان برنامه ریزی شده و مصوباتی نیز مقرر شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5797775/ادارات-بوشهر-در-برگزاری-مراسم-سالگرد-ارتحال-امام-همکاری-کنند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید