کد خبر: 411658
۰
۰
نسخه چاپی

ترویج موضوع مهدویت در قالب‌های هنری برای جذب جوانان موثر است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت که در سالن همایش شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد اظهار داشت: کسی که منتظر ظهور امام زمان (عج) است و بر این موضوع باور دارد که امام زمان ظهور خواهد کرد باید تمامی زندگی اش حول محور امام زمان (عج) باشد و با مردم به زیبایی ترین شکل ممکن رفتار کند.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: انسان منتظر باید با اخلاق پسندیده و نیکو مسیر انتظار را دنبال کند و یاران امام زمان (عج) به آینده امیدوار و خود را از زشتی و پلیدی‌ها دور نگه می‌دارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما باید به عنوان سربازان امام زمان (عج) همواره خود را برای ظهور آماده کنیم ابراز داشت: دنیا در حالت انتظار است تا روزی حضرت حجت بر دیوار کعبه تکیه زند و ندای انا المهدی سر دهد.

وی گفت: ترویج موضوع مهدویت در قالب‌های مختلف هنری امر پسندیده‌ای است که این عرصه می‌تواند برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت موضوع مهدویت بسیار مؤثر باشد و این اقدام جهاددانشگاهی در برپایی جشنواره مهدویت حرکت ارزشمند است.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان داشت: جهاد دانشگاهی در کنار تأمین آنچه کشور به آن نیاز دارد می‌بایست به سمت تمدن اسلامی نیز حرکت کند که توجه به موضوع مهدویت در همین راستا است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید