کد خبر: 411661
۰
۰
نسخه چاپی

بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای بخش لشت نشاء رشت

به گزارش اقتصادآینده نیوز کیا عاشوری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با دهیاران بخش لشت نشاء رشت، اظهار کرد: حل مشکل اصلاح طرح‌های هادی و تعیین و تکلیف پرونده‌های مردم در بنیاد مسکن که سال‌ها بلاتکلیف مانده، مورد تاکید است.

وی از بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای لشت نشاء رشت خبر داد و افزود: از ۴۴ روستای بخش لشت نشا، در حال حاضر ۱۴ روستای در حال بازنگری طرح هادی روستایی است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ساماندهی و بازنگری طرح هادی منجر به حل مشکلات مناطق روستایی می‌شود، گفت: بازنگری طرح هادی باید با هدف رفع مشکل مردم در ۳۰ روستای باقیمانده با همراهی و همکاری دهیاران و شوراها و بنیاد مسکن سرعت گیرد.

عاشوری با بیان اینکه توجه به مناطق روستایی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، اضافه کرد: با ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان رشت در راستای سیاست‌های روستا محور دولت سیزدهم حرکت می‌کنیم.

وی از اجرای پروژه آبرسانی همه روستاهای لشت نشاء رشت خبر داد و افزود: اجرای پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع و انتقال آب شرب این تعداد از روستاهای رشت با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی صورت می‌گیرد که تاکنون ۶۰ کیلومتر از کار انجام شده است.

سرپرست فرمانداری رشت همچنین اضافه کرد: پروژه احداث تأسیسات آبرسانی در سایت اسطلک شامل مخزن زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ برای تأمین آب و اجرای خطوط انتقال برای ۲۲ روستای تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید