کد خبر: 411705
۰
۰
نسخه چاپی

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ مسلم مویدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حکم تخریب شش مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه «گلدشت» شهرستان بروجرد اجرا شد.

وی گفت: این حکم با دستور دادستان شهرستان و در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با همکاری مدیر جهاد کشاورزی، رئیس و پرسنل یگان حفاظت امور اراضی و با همکاری نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان، افزود: با اجرای این حکم، چهار هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی، افزود: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی و یا تماس با شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید