کد خبر: 411716
۰
۰
نسخه چاپی
سرپرست منطقه دو شهرداری یزد خبر داد:

اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در محله‌های حسن‌آباد و نعیم‌آباد

سرپرست منطقه دو شهرداری یزد از اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در محله‌های حسن‌آباد و نعیم‌آباد خبر داد.

 اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در محله‌های حسن‌آباد و نعیم‌آباد

به گزارش اقتصاد آینده; علیرضا ابویی اظهار کرد: اجرای حفاری کانال و لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی از جمله برنامه‌هایی است که با هدف ایجاد جلوگیری از ناملایمات بصری شهری، کاهش خطرات احتمالی در دستور کار اداره عمران منطقه قرار گرفته است.
وی هدف از اجرای این پروژه را جمع‌آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی، حفظ بهداشت محیط زیست، رفاه و آسایش شهروندان و جلوگیری از مخاطرات آبگرفتگی در سطح معابر منطقه عنوان کرد.  
ابویی خاطر نشان کرد: اجرای عملیات  لوله‌گذاری برای هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که در  پروژه‌های مرتبط با دفع آب‌های سطحی انجام شده است.
سرپرست منطقه دو شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه‌ها مشکلاتی از جمله ورود آب‌های سطحی حاصل از بارش باران و آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی تا حد قابل توجهی رفع می‌شود. 
وی گفت: عملیات هدایت آبهای سطحی با اعتباری بالغ ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است که این عملیات در محلات حسن‌آباد و نعیم‌آباد به پایان رسیده است. 
ابویی تصریح کرد: از جمله مسیرهای بحرانی باقیمانده اجرای عملیات هدایت مسیر کوچه‌های اکبرآباد است که در دستور کار منطقه برای سال جاری قرار گرفته و مشکل آب‌های سطحی این منطقه هم برطرف می‌شود.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید