کد خبر: 411717
۰
۰
نسخه چاپی

المان «شهید گمنام» در آزادشهر احداث می‌شود

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد با اشاره به نهایی شدن طرح المان «شهید گمنام» در آزادشهر، گفت: این المان با بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و ابتدای مرداد افتتاح می‌شود.

المان «شهید گمنام» در آزادشهر احداث می‌شود

به گزارش اقتصاد آینده ; سید ابوالفضل کشفی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه طراحی و اجرای المان شهدا در آزادشهر، اظهار کرد: بحث طراحی و اجرای المان شهید گمنام در آزادشهر پس از مراسم تشییع پیکر شهید در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این محل مقبره ای با بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و چهار ستون و یک گنبد برای آن در نظر گرفته شده است.
سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد ابعاد ستون‌های این مجموعه را یک در یک متر دانست و عنوان کرد: ارتفاع ستون‌ها هم چهار متر است و بالای آن گنبدی قرار می‌گیرد که دو متر و ۸۰ سانتی متر خواهد بود و ارتفاع زمین تا قسمت بالایی گنبد شش متر و ۸۰ سانتی متر  طراحی شده است.
کشفی افزود: کل فضای در نظر گرفته شده برای این مجموعه در فاز نخست ۲۵ متر مربع است و ۷ میلیارد ریال برای آن اعتبار در نظر گرفته شده و انشاالله به دنبال آن هستیم که تا ابتدای مردادماه این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
وی در ارتباط با تاخیر در اجرای این پروژه، گفت: با توجه به نوع خاص طراحی در نظر گرفته شده برای این پروژه، ضرورت داشت تمام جوانب امر دیده شود و به همین دلیل زمان آن کمی طولانی شد.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید