کد خبر: 411804
۰
۰
نسخه چاپی

تمامی ادارات ایلام ۳۰درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدسبحان حسنی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: آموزش، مهمترین اقدام برای پیاده‌سازی و عملیاتی شدن پدافند غیرعامل است که در این راستا علاوه بر مردم، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی هم باید از این دوره‌ها آموزشی حوزه پدافند غیرعامل بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به ترویج هر چه بیشتر راهکارهای مدیریت مصرف آب و برق در ماه تابستان، افزود: تمامی ادارات استان موظف‌اند حداقل ۳۰ درصد مصرف برق در ساختمان‌های تابعه خود را کاهش دهند.

حسنی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف برق و ارائه مشوق‌های لازم به افرادی که طبق الگوهای مصرف اقدام به مصرف انرژی می‌کنند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی توسط رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما برای صرفه جویی در مصرف آب و برق نیازمند اهتمام ویژه است.

وی در ادامه بر ضرورت آمادگی کامل در برابر حملات سایبری تأکید و تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های پی در پی دشمنان برای آسیب زدن به زیرساخت‌های حیاتی به ویژه حوزه انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه پدافندی آمادگی مقابله با هرگونه حملات سایبر احتمالی به منظور دفع حملات و جلوگیری از تحمیل خسارت‌های احتمالی اتخاذ کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به احتمال افزایش بیماری تب مالت گفت: با توجه به شروع فصل گرما و احتمال افزایش شیوع این بیماری، دامپزشکی استان هر چه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون همگانی دام‌ها اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: در کنار واکسیناسیون دام و تأکید و توصیه به دامداران، ارائه آموزش‌های عمومی در روستاها و شهرها مورد تاکید فراوان است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید