کد خبر: 411805
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به البرز پیشرفت ۵۰ درصدی دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مجتبی عبداللهی عصر سه‌شنبه در شورای اداری استان البرز که با حضور معاون امور اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: طی سفر معاون رئیس جمهور به استان البرز از پروژه‌های فاخر و فنی استان البرز اعم از بزرگراه شمالی، متروی کرج، پروژه‌های درمانی همچون بیمارستان فردیس بازدید صورت گرفت و در راستای تکمیل، تجهیز و به ثمر رسیدن پروژه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته است تا مطالبات مردمی را پاسخگو باشیم، اضافه کرد: البرز در مصوبات سفر ۲ هزار میلیارد دریافت کرده است که موجب پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌های استان البرز شده است.

استاندار البرز ادامه داد: با توجه به مشکلات زیرساختی که در استان البرز وجود دارد درخواست داریم در حوزه تخصیص‌ها عنایت ویژه‌ای به استان البرز داشته باشید.

وی یادآور شد: امیدواریم با حضور رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های آماده البرز انجام شود تا بتوانیم برخی از مطالبات استانی را پیگیری کنیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن ملی به عنوان استان پیشتاز فعال بوده‌ایم، اضافه کرد: در این راستا با راه اندازی قرارگاه مسکن، اقدامات ویژه‌ای را پیگیری کرده‌ایم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید