کد خبر: 411882
۰
۰
نسخه چاپی

خوزستان به محلی ناامن برای دشمنان و مخلان امنیت تبدیل شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار احمدرضا رادان صبح امروز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید انتظامی خوزستان اظهار کرد: خوزستان برای مردم ایران و رزمندگان، یادآور خاطراتی از جنس مقاومت، ایثار، مهمان‌نوازی و تحمل سختی‌ها است.

وی به مقاومت مردم خوزستان در برابر دشمن و جبهه کفر اشاره‌کرد و افزود: خوزستان حرکت به سمت پیروزی را معنا کرد و یاد داد که چگونه یک قطعه از سرزمین ما می‌تواند زیارتگاه میلیون‌ها نفر عاشق باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور، خدمت کردن به مردم خوزستان را یک نوع توفیق الهی دانست و گفت: بی‌شک خدمت به مردم در این منطقه نماد بیشتری خواهد داشت و باید به گونه‌ای عمل کرد تا تصویر مثبتی در ذهن مردم ایجاد شود.

وی افزود: خدمت از جنس ایجاد آرامش و امنیت، نیاز واقعی همه است و مردم به آن دقت دارند؛ لذا باید به بهترین شکل کار خدمت رسانی را انجام داد. مردم ما مستحق بهترین خدمات هستند و هر فردی در قالب مسئولیت خود باید بهترین عملکرد را داشته باشد.

سردار رادان گفت: شغل نظامی یکی از شغل‌های پیچیده و سخت دنیا است، زیرا در همه عصرها و برای همه مردم بسیار مهم است؛ لذا کارکنان نیروی انتظامی باید قدر لباس خود را بدانند.

وی افزود: همکاران من در نیروی انتظامی، سختی‌های بسیاری می‌کشند تا مردم ما امروز در آرامش و امنیت باشند و خدشه‌ای به نظام وارد نشود.

سردار رادان ادامه داد: برای جایگزینی سردار صالحی، سوابق افراد مختلفی بررسی شده زیرا خوزستان برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که در نهایت به این نتیجه رسیدیم تا پرچم برافراشته شده امنیت را به دست سردار میرفیضی که خود اهل خوزستان است، بسپاریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سردار میرفیضی سوابق مختلفی را در استان خوزستان داشته است، همچنین در استان‌های گلستان، مازندران و قم خدمت کرده است.

وی افزود: حضور سردار میرفیضی در خوزستان، هدیه‌ای از طرف ما به مردم مقاوم خوزستان است و امیدوارم با همکاری کارکنان نیروی انتظامی، مردم و اعضای شورای تأمین شاهد موفقیت‌های روزافزون نیروی انتظامی خوزستان باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان خوزستان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.

وی با بیان اینکه نباید کسی از داشتن سلاح برای خدشه دار کردن امنیت مردم استفاده کند، افزود: این منطقه باید محلی برای آرامش و آسایش مردم و انجام فعالیت‌های روزمره مردم باشد تا چرخ حرکت استان خوزستان به درستی جلو رود.

سردار رادان گفت: به‌زودی عملیات بزرگ اربعین را در پیش داریم و باید تلاش مضاعفی برای این موضوع داشته باشیم با این وجود وظیفه خود می‌دانیم که فرمانده انتظامی خوزستان را بیش از قبل تقویت و کمک کنیم. فرماندهی انتظامی استان می‌تواند با همکاری شورای تأمین، سنگ‌بنای امنیت را در استان برقرار کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید