کد خبر: 411894
۰
۰
نسخه چاپی

رشد۱۷و ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی از گمرک‌های سومار و پرویزخان

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲ ماه گذشته ۱۸۳ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۲۲۹ دلار کالای صادراتی از طریق مرز پرویزخان به وزن ۴۴۹ هزار و ۱۰۲ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی به بیشترین حجم کالاهای صادراتی گمرکات استان کرمانشاه ازگمرک پرویزخان اشاره کرد و افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش رشدی ۱۸ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۲۲ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به عمده کالاهای صادراتی گمرک پرویزخان تاکید و تصریح کرد: کلینکر سیمان، میوه و تره بار، ورق فولادی، میلگردساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکویت و … از جمله کالاهای صادراتی این مرز در ۲ ماه گذشته است.

عباس زاده ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را ۹۹ میلیون و ۳۹۰ هزارو ۶۹۵ دلار به وزن ۲۲۹ هزار و ۲۹۵ تن اعلام و خاطر نشان کرد: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشد ۱۷ درصدی و از لحاظ وزنی افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمریت، عایق رطوبتی، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات، مواد شوینده و… در ۲ ماه گذشته بوده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید