شامگاه چهارشنبه صورت گرفت؛

نورباران عمارت تاریخی ساعت به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع)

نورباران عمارت تاریخی ساعت به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع)

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  به‌مناسبت خجسته سالروز میلاد امام هشتم حضرت رضا(ع) آسمان عمارت تاریخی ساعت تبریز نورباران شد.

 

 امیر نصیربیگی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در گفتگویی در این رابطه گفت: جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت، با برگزاری ویژه برنامه ماه خراسان و در نهایت نورافشانی آسمان تبریز در محل عمارت تاریخی ساعت حال و هوایی معنوی به خود گرفت.

 

وی همچنین برگزاری ویژه برنامه ماه خراسان و برپایی ایستگاههای صلواتی و برنامه های متنوع در تمامی نقاط شهر را گامی در جهت عرض ارادت به آستان ائمه معصومین علیهم السلام و به خصوص، به محضر ماه خراسان، ضامن آهو، شمس الشموس حضرت رضا (ع) معرفی کرد.

 

به گفته نصیربیگی، اجرای برنامه‌هایی از این دست در طول سال و مناسبت‌های مختلف را جزو موارد مورد توجه شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز دانست و افزود: به همین منظور سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برنامه‌های متنوعی را در اعیاد مختلف و همچنین در مناسبت های ملی و آئینی برگزار می‌کند.

 

گفتنی است، این اقدام همزمان با خجسته زادروز امام رضا(ع) در محل عمارت ساعت تبریز و با همراهی و استقبال شهروندان متدین تبریزی برگزار و طی آن مراسم نورافشانی اجرا شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید