امنیت پایدار در جامعه نتیجه تعامل پلیس و رسانه

امنیت پایدار در جامعه نتیجه تعامل پلیس و رسانه

 

 احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر اصحاب رسانه و پلیس گفت: تعامل پلیس و رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف فراجا داشته و باعث ایجاد امنیت پایدار در جامعه می شود.

 

 سرهنگ هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی آذربایجان شرقی  در نشست با فعالان فضای مجازی و خبرنگاران استان با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در انعکاس عملکرد سازمان ها در جامعه ایفا می کنند، افزود: اصحاب رسانه می توانند با درج اخبار درست و به موقع موجب افزایش احساس امنیت و اعتمادسازی نسبت به عملکرد پلیس در جامعه شوند.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمنان نظام، ادامه داد: رسانه ها نقش بسیار موثری در خنثی سازی عملیات روانی و رسانه ای دشمنان و همچنین تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه های اجتماعی در جامعه ایفا می کنند.

سرهنگ شعفی با بیان اینکه امروز در جامعه امیدآفرینی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن پرداخت، گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق از عملکرد پلیس و خدماتی که توسط نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت انجام می شود موجب ایجاد آرامش روانی و افزایش امیدآفرینی در جامعه می شوند.

وی از رسانه ها خواست برای کاهش جرایم و پیشگیری از سرقت و بزه های اجتماعی تعامل و همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید