اعلام برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

اعلام برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  استاندار آذربایجان شرقی برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان را تشریح کرد.

 

عابدین خرم با بیان اینکه این سفر در روزهای آینده به استان انجام می شود، گفت: این سفر نشان‌دهنده اهمیت استان آذربایجان شرقی و مردم این خطه برای رئیس جمهور و دولت است و رئیس جمهور در این سفر، با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می کند و نشستی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خواهد داشت.

 

وی افزود: در کنار این برنامه ها، رئیس جمهور دیدار و نشستی نیز با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان خواهد داشت.

 

خرّم بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این مصوبات و طرح هایی که به اتمام رسیده و جزو پروژه های مهم هستند از سوی رئیس جمهور و وزرا در تبریز و سیار شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: همچنین طرح‌ها و منابعی که برای آنها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه ای با بخش خصوصی انجام خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

 

طرح انتقال آب سد گرمی چای میانه ، طرح ریلی بستان آبان - خاوران و هیپ لیچینگ مس سونگون از طرح های آماده افتتاح استان است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید