دیدار استاندار اصفهان با جمعی از دختران استان

استاندار اصفهان همزمان با ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و روز پایانی دهه کرامت، با جمعی از دختران موفق استان در حوزه‌های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

دیدار استاندار اصفهان با جمعی از دختران استان

به گزارش اقتصاد آینده ;  خداوند متعال را شاکرم که در ایران اسلامی دخترانی هوشیار و بصیر زندگی می‌کنند که دغدغه‌های شخصی ندارند و هنگام سخن گفتن، بیانِ مشکلات کشور، استان و شهرستان را بر خواسته‌های شخصی خود مقدم می‌دانند.
وی ادامه داد: ضروری است دختران ما با شرایط ایران واقعی قبل از انقلاب آشنا شوند این آگاهی به درک صحیح از موقعیت فعلی ایران اسلامی در دنیا نیز کمک خواهد کرد.
استاندار اصفهان نسل نوجوان و جوان ایرانی را باهوش، پرتلاش و شگفت‌انگیز دانست و عنوان کرد: دشمن نمی‌خواهد نسل جوان ما موقعیت واقعی خود را درک کنند و در تلاش است تا جوانان ما را نسبت به دستاوردهای کشورمان ناامید کند.
دکتر مرتضوی با تبیین شرایط قبل و بعد از انقلاب جمهوری اسلامی، گفت: دشمن در تلاش است تا در برابر پیشرفت ایران اسلامی ایستادگی کند و هر بار جبهه‌ای تازه علیه مردم ما باز می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تلاش و قصد دشمن نابودی امید مردم ما است امیدی که برای به دست آمدن آن خون هزاران شهید بر زمین ریخته شده است.
استاندار اصفهان اظهار کرد: دختران ما باید مراقب باشند تا از مؤلفه‌های هویتی خود خارج نشوند زیرا زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف در تراز اول دنیا قرار دارند.
گفتنی است در این نشست سه ساعته دختران موفق در عرصه‌های مختلف به بیان دیدگاه، چالش‌ها و مشکلات خود پرداختند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید