کد خبر: 412027
۰
۰
نسخه چاپی

خروجی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری باید تربیت جوان انقلابی مسجدی باشد

خروجی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری باید تربیت جوان انقلابی مسجدی باشد

به گزارش اقتصاد آینده ;جلسه هم اندیشی کانون های فرهنگی مساجد جهرم با  حضور مهندس شعبانی فرماندار ویژه حهرم،  حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه، حجت الاسلام امیدی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و تعدادی از مسئولان شهرستانی و مدیران کانون های فرهنگی مساجد جهرم در فرمانداری جهرم برگزار شد.

محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این جلسه اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی مساجد مراکزی هستند که با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و با هدف تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی فعالیت می‌کنند.

وی بر لزوم نقش اساسی در پیشبرد امور فرهنگی مساجد توسط کانون های فرهنگی هنری، تاکید کرد و افزود: امروزه کانون‌های مساجد پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی دارند که می‌تواند استعدادهای نهفته را به بالفعل تبدیل کند.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های مساجد شهرستان جهرم، گفت: 24 کانون در مرکز جهرم و 15 در مناطق روستایی شهرستان مستقر و فعال هستند که به اجرای برنامه می پردازند که این ظرفیت خوبی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با بیان اینکه امتیاز ویژه کانون‌های فرهنگی هنری اتصال آنها به مسجد است، تاکید کرد: خروجی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری باید تربیت جوان انقلابی مسجدی باشد.

شعبانی بیان داشت: همکاری خوب پایگاه های مقاومت و کانون های مساجد شهرستان با هم افزایی و همکاری های خوب باعث جذب جوانان به مساجد خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تداوم برگزاری نشست ها و آموزش های تخصصی و نیز استفاده از ظرفیت نهاد های مختلف و کمک دیگر ادارات کار های خوب رقم خواهد خورد، اظهار داشت: جوانان را باید دریابیم و در برابر هجمه ها و جنگ ترکیبی جذب مساجد کرد و برای رفع مشکلات کانون های فرهنگی مساجد از ظرفیت ادارات و سازمانهای شهرستان جهرم استفاده خواهد شد.

فرماندار جهرم تاکید کرد: امسال انتخابات در پیش رو داریم و همه باید در خصوص مشارکت حداکثری نیز تلاش کنیم و توقع داریم که مساجد و کانون های مساجد در کنار فرمانداری کمک دهند تا حماسه ای دیگر رقم بخورد.

در این جلسه مسئولین کانون های فرهنگی مساجد جهرم به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداخته و گزارشی از عملکرد خود در حوزه‌هایی چون محرومیت زدایی، کمک های معيشتي، ایجاد صندوق های قرض الحسنه، فعالیت هاي مختلف قرآنی، تجهیز کتابخانه، آموزش های مختلف از جمله در مقاطع ابتدایی تا دانشگاه و برگزاری اردوهای مختلف ارائه دادند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید