کد خبر: 412031
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت ۱۲۰ مبلغ در دهه کرامت در شهرستان ملایر

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در سراسر شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

وی از فعالیت ۱۲۰ نفر از مبلغان و روحانیون در مساجد شهری و روستایی و برنامه‌های تبلیغی در ایام ولادت امام رضا (ع) در شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: حضور بیش از ۳۰ نفر از مداحان در برنامه‌های جشن‌های میلاد امام هشتم و حضور در هیأت‌های مذهبی شهرستان در حسینیه‌ها و مساجد از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در دهه کرامت و میلاد امام مهربانی‌ها است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه صحبت‌های خود از برگزاری مراسم جشن‌های میلاد امام رضا در ۷۰ مسجد شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این جشن‌ها با برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل سخنرانی، مداحی، پخش شیرینی و… در شب و روز میلاد ثامن الحجج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نجفی همچنین از برگزاری نشست رابطین فرهنگی فعال روستاها در دهه کرامت در اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و افزود: از فعالان فرهنگی تجلیل خواهد شد حجت الاسلام نجفی به نشست عفاف و حجاب با حضور بانوان ملایری در اداره تبلیغات اسلامی با سخنرانی بانوی مسلمان اهل ژاپن خانم فاطمه هوشینو، برگزاری نشست مبلغین با حضور نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی را نیز از برنامه‌های این اداره در ایام دهه کرامت برشمرد.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و محتوا سازی با موضوع دهه کرامت و میلاد اما رضا (ع) در فضای مجازی، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در تعدادی از مساجد در شب میلاد امام رضا (ع) و… نیز در دستور کار است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید