کد خبر: 412037
۰
۰
نسخه چاپی

تداوم مقابله با زمینخواری/۳هکتار از اراضی ملی چنارشرق رفع تصرف شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن شکری، صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک ۸۶ چنار شرق رفع تصرف شد.

وی افزود: این چهار فقره تخریب ساخت سازهای غیرمجاز در راستای تبصره ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور با حکم قطعیت یافته قضائی جهت رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند، یگان حفاظت مسکن و شهرسازی و عوامل کلانتری ۱۱ دماوند از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند بیان کرد: در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز از جمله احداث بنا، دیوارکشی و فنس‌کشی کرده بودند.

شکری گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جز انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت‌های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق شماره ۱۵۰۴ به یگان حفاظت اطلاع دهند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید