مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای سامانه هوشمند اعلان صوتی در ۲۲۰ نقطه شهر اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال‌جاری با افزودن ۳۶ نقطه مهم پرتردد شهر به سامانه هوشمند اعلان صوتی، تعداد این نقاط به بیش از ۲۲۰ نقطه می‌رسد

اجرای سامانه هوشمند اعلان صوتی در ۲۲۰ نقطه شهر اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده ;   رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند که سیاست‌ها و راهبردهای کلان، تعیین کننده مسیر اصلی است، بر این اساس مجموعه مدیریت شهری از ابتدای فعالیت خود تا به امروز شعار «اصفهان من، شهر زندگی» را برای خود انتخاب کرده است.
او با بیان اینکه در ادبیات شهر زندگی چهار لایه برای مواجهه با موضوعات مطرح است، افزود: نخستین لایه، زیست‌پذیری است که مربوط به پاسخگویی مدیریت شهری به نیازهای درجه اول شهروندان است، در لایه دوم نیز همگرایی درون سازمانی و برون سازمانی و مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد که طبق آن، مدیریت شهری باید برای تحقق اهداف خود همگرایی‌هایی را در درون شبکه شهرداری ایجاد کرده و ضمن هم‌افزایی‌هایی با دستگاه‌های بیرونی، نسبت به مشارکت با مردم نیز پیشقدم باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه لایه سوم، وجه تمایز گفتمان «اصفهان من، شهر زندگی» با مدل‌های غربی است، گفت: شعار «اصفهان من، شهر زندگی» ذیل گفتمان حیات طیبه تعریف شده است که اساسی‌ترین لایه در ادبیات شهر در دوره ششم مدیریت شهری محسوب می‌شود.
او یادآور شد: با اجرای این سه لایه در ادبیات شهری به استعاره‌ها، داستان‌ها و روایت‌ها دست پیدا می‌کنیم که مقدمه به‌وجود آمدن اسطوره‌های شهر از جمله علما، شهدای مدفون در گلستان شهدا و هنرمندان آرام گرفته در تخت فولاد است.
معرک نژاد با اعلام اینکه نقاطی از شهر مجهز به سامانه هوشمند اعلان صوتی می‌شود که قابلیت فیبر نوری داشته باشد، افزود: در این راستا طبق میزان حجم تردد شهروندان در شهر، محور حاشیه رودخانه و همچنین گذر چهارباغ از میدان شهدا تا میدان آزادی به‌عنوان نخستین محورها برای اجرای این طرح انتخاب شده است.
او ادامه داد: بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، در اجرای سامانه هوشمند اعلان صوتی توسط شهرداری اصفهان توجه ویژه‌ای به تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است.
او متذکر شد: علاوه بر نقاطی که تاکنون به این سامانه هوشمند مجهز شده است، تا پایان سال جاری ۳۶ نقطه پرتردد نیز به این سیستم مجهز شده و با این حساب، بیش از ۲۲۰ نقطه مجهز به سامانه هوشمند اعلان صوتی خواهد شد.
معرک‌نژاد طراحی و نصب المان‌های شهدا در سطح شهر را از دیگر اقدامات مدیریت شهری اصفهان دانست و گفت: در شهر اصفهان پنج هزار و ۹۴۸ معبر به نام شهدا وجود دارد که طبق طراحی انجام شده توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، بالغ بر 2 هزار و 808 معبر شهری به تصویر و نام شهدا مزین شده است.
او با بیان اینکه شورای نامگذاری در دوره ششم مدیریت شهری اقدامات قابل توجهی انجام داده است، اظهار کرد: این شورا تأکید دارد که اسامی، القاب و پیشینه ای از تک تک شخصیت‌هایی که نام آنها بر معابر و خیابان‌ها قرار داده شده است درکنار نام آنها ارائه شود تا مانع از ایجاد ابهام برای شهروندان و گردشگران شود.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید