کد خبر: 412060
۰
۰
نسخه چاپی

مربی سابق ایران با اسکوچیچ در تیم زیر ۲۱ سال کرواسی

به گزارش اقتصادآینده نیوز دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۱ سال کرواسی کارش را در این تیم شروع کرد.

اسکوچیچ با معرفی دستیاران خود در کرواسی به تشریح برنامه‌هایش قبل از حضور در مسابقات قهرمانی اروپا پرداخت.

«دنیل ساریچ»، «ملادن زگانیر» و «دینو ژیشکا» به عنوان دستیار، مربی دروازه بان و مربی بدنساز در تیم کرواسی حضور خواهند داشت. زگانیر با اسکوچیچ در کادر فنی تیم ملی ایران هم بود و با این تیم صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را تجربه کرد؛ هرچند که قبل از شروع این مسابقات با حضور «کارلوس کی روش» نیمکت ایران کاملاً تغییر کرد.

اسکوچیچ در این خصوص گفت: بسیار مفتخرم که مربی تیم زیر ۲۱ سال کرواسی هستم. ما در دوره گذشته کار زیادی داشتیم و در شرایطی هستیم که مصدومان زیادی داریم. چند بازیکن ما هم به تیم ملی بزرگسالان کرواسی دعوت شده‌اند.

سرمربی تیم جوانان کرواسی با بیان اینکه لیست تیمش بازهم دچار تغییرات خواهد شد، افزود: لیست بازیکنان نهایی نیست و قابل تغییر است. این را می گویم چون در برخی پست‌ها به خصوص در دفاع با مشکلات زیادی مواجه هستیم. می‌خواستم بازی‌های آخر را ببینم. نیازی به عجله نیست زیرا لیست نهایی را در ۱۴ ژوئن به یوفا ارائه خواهیم کرد. ممکن است تعداد بازیکنان بیشتری را با توجه به شرایط آنها بگیریم، بازیکنان زیادی هستند که بازی نمی‌کنند، از شرایط آنها مطمئن نیستیم و بهتر است ببینیم چه کاری می‌توانند انجام دهند.

اسکوچیچ با بیان اینکه هدفش راهیابی با کرواسی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، گفت: این هدف من است. به خاطر پول به این تیم نیامدم بلکه هدفم صعود به المپیک بود.

تیم زیر ۲۱ سال کرواسی در مسابقات قهرمانی اروپا در گروه اوکراین، اسپانیا و رومانی به میدان می‌رود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید