با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه آزاد نجف‌آباد انجام خواهد شد

تامین نیروی انسانی توسعه صادرات شهرستان نجف‌‌آباد

در نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، بر استفاده از ظرفیت‌های دو طرف به منظور ایجاد زمینه رشد صادرات شهرستان نجف آباد تاکید شد.

تامین نیروی انسانی توسعه صادرات شهرستان نجف‌‌آباد

به گزارش اقتصاد آینده ;  امیرکشانی در این نشست بر استفاده از ظرفیت‌های پارلمان بخش خصوصی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برای کمک به تامین نیروی انسانی مورد نیاز صنایع و ایجاد ساز و کارهای رشد صادرات در این شهرستان تاکید کرد. 
وی با اشاره به برنامه‌ریزی پارلمان بخش خصوصی اصفهان به منظور تربیت کارشناس خبره صادراتی طی ۴ سال پیش رو گفت: وجود داشتن تولید صادراتی برای موفقیت در بازار جهانی نیازمند کارشناسانی حاذق در این حوزه هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد می‌تواند در این حوزه با اتاق اصفهان تعامل داشته باشد و نخستین گام آن تعریف و تدوین سرفصل‌های آموزشی در این زمینه است. 
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: می‌توان هر یک از این افراد را به کارشناس محصولی مشخص در بازار هدف معین تبدیل نمود.
 وی این امر را در کمک به کاهش آمار فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و تامین نیروی انسانی مورد نیاز صنایع مهم دانست. 
در ادامه فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ضمن تشریح ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه برای کمک به حوزه صنعت و ارایه پیشنهاد ایجاد دفتر اتاق بازرگانی اصفهان در این دانشگاه، این امر را در ایجاد نگرش جدید به صنعتگران تاثیرگذار دانست. 
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم فرهنگسازی در حوزه فناوری در صنایع کشور تصریح کرد: می‌توان از پتانسیل‌های موجود در دانشکده‌های مختلف برای کمک به رفع مشکلات صنایع و توسعه آنها استفاده کرد. 
نعیمی ضمن استقبال از همکاری دانشگاه با اتاق بازرگانی اصفهان در راستای تربیت نیروی صادراتی پیشنهاد داد در گام بعدی مدرسه عالی مهارت می توان راه اندازی نمود. 
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید