کد خبر: 412119
۰
۰
نسخه چاپی

ورزش زورخانه‌ای به سالن‌های ورزشی می‌آید

به گزارش اقتصادآینده نیوز جواد بازرگان بعد از ظهر پنج شنبه در مجمع انتخابات هیئت جودوی استان زنجان که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با یادآوری اینکه در آینده نزدیک شاهد برگزاری ورزش زورخانه‌ای در سالن‌های ورزشی خواهیم بود، تصریح کرد: بدون شک با این اقدام می‌توان گامی موثر در راستای نهادینه کردن فرهنگ پهلوانی و جوانمردی برداشت.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های ورزشی استان باید با برنامه‌ریزی اصولی و مبتنی بر علم روز ورزش نسبت به ارتقای رشته‌های ورزشی در استان اقدام کنند، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که هیئت‌ها بازوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان هستند، از این رو به هر میزان که این بازوان بتوانند کاربردی‌تر عمل کنند، به همان میزان شاهد رونق ورزش استان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه انتظار جامعه ورزشی استان از رشته جودو بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: این انتظار بالا به این معنی است که هیئت جودوی استان باید تلاش کند در دوره جدید چهار ساله، داوران، مربیان و ورزشکاران شاخصی را به جامعه ورزشی استان و مهم‌تر از همه اردوهای تیم‌ملی معرفی کند.

این مسئول، لازمه ورزش قهرمانی را اهتمام به منش پهلوانی دانست و با تاکید بر اینکه بدون توجه به این امر مهم نمی‌توان انتظار تداوم قهرمانی‌ها را در میادین مختلف داشت، ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم به این امر مهم دست یابیم، برنامه‌ریزی شده است تا با اختصاص نوبت در سالن‌های ورزشی به این ورزش، در راستای تقویت مبانی جوانمردی گام‌های موثری برداریم.

بازرگان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های ورزشی است، ادامه داد: برای حضوری موثر در میادین بین‌المللی نمی‌توان به اعتباراتی که از سوی دولت به ورزش اختصاص می‌یابد، اکتفا کرد، از این رو حمایت بخش خصوصی از ورزش حرفه‌ای یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیئت جودوی استان زنجان، مجتبی بیگلی به عنوان تنها کاندیدای حاضر در مجمع با کسب 17 رأی از 17 رأی مأخوذه، بار دیگر برای چهار سال آینده بر مسند ریاست هیئت جودوی استان زنجان تکیه زد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5800314/ورزش-زورخانه-ای-به-سالن-های-ورزشی-می-آید

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید