کد خبر: 412121
۰
۰
نسخه چاپی

کاسب بدهکار پیشوایی ممنوع الخروج شد/ طلبکاران نماینده معرفی کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی القاصی مهر بعد از ظهر پنجشنبه در جمع تعدادی از مال‌باختگان کاسب ورشکسته پیشوایی اظهار کرد: فرد بدهکار با طلبکاران مذاکراتی انجام داده و تمایل دارد که مطالبات تمامی افراد را پرداخت کند.

وی گفت: با توجه به اینکه این فرد اظهار داشته که تمامی مطالبات مردم را پرداخت خواهد کرد، تا کنون پرونده‌ای برای وی تشکیل نشده و وی بازداشت نیز نشده است ولی مسؤولان قضائی به طور کامل بر فعالیت وی نظارت دارند تا فرد بدهکار تمام اموال خود را معرفی کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با فروش اموال فرد بدهکار در بازه زمانی محدود و در فضایی آرام و مناسب، این فرد می‌تواند، مطالبات مردم را پرداخت کند، آنچه برای ما مهم است و اولویت دارد، پرداخت مطالبات مردم است از این رو فعلاً این فرد از کشور ممنوع الخروج شده تا تضمینی باشد که همیشه در دسترس برای پیگیری امور باشد.

وی گفت: اگر فرد بدهکار در زمان اعلام شده و پس از معرفی اموال قادر به پرداخت مطالبات مردم نبود، آن زمان دادگستری وارد عمل شده و نسبت به دستگیری وی اقدام می‌کند، نظارت دستگاه قضا بر این موضوع به این دلیل است که اموال احتمالی وی از دسترس خارج نشود.

القاصی مهر گفت: از تمامی طلبکاران درخواست می‌شود تا افرادی را به عنوان نماینده خود معرفی کنند تا با هماهنگی دستگاه قضا و صحبت با دادستان و رئیس دادگستری، نسبت به پیگیری امور اقدام کنند، این فرد اگر اکنون بازداشت شود، وصول مطالبات مردم با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: گفته شده که بخشی از اموال و حساب‌های این افراد بلوکه شده ولی باز هم پیگیری می‌شود که اگر اموالی بلوکه و یا توقیف شود، تنها در راستای بازپرداخت مطالبات افراد باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید