آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در تبریز

آغاز به کار ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در تبریز

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: میز خدمت این وزارت از امروز صبح در سالن دو و میدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز دایر شد و میزبان مراجعان مردمی است.

 حسین مذنب گفت: در میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شهرهای جدید، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، معاون مسکن و ساختمان وزارت،

مدیران کل تابعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت های تابعه  معاونان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان هستند.

وی افزود: میز خدمت از امروز چهارشنبه ۱۷ لغایت جمعه ۱۹ خرداد در سالن شهید خسرو علی آبادی تبریز به آدرس بالاتر از چهارراه ابوریحان، میدان منظریه، خیابان ابوریحان جنوبی، جنب مجموعه ورزشی پارالمپیک دایر است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: میز خدمت بهترین فرصت برای رسیدگی به مشکلات و درخواست های مردم استان است تا در دیدار چهره به چهره با خادمان‌ خودشان در وزارت راه و شهرسازی، مشکلات خودشان را مطرح و پاسخ بدون‌واسطه دریافت کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید