ایجاد محیطی امن ،شاد و مهارت محور برای دانشجویان در موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان

ایجاد  محیطی امن ،شاد و مهارت محور برای دانشجویان در موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رئیس موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان گفت: این موسسه به عنوان دانشگاه کارآفرین کشور و دانشگاه غیر دولتی کشور سطح یک‌ انتخاب شده است و رشته های ادبیات نمایشی ارشد، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات جهان، ادبیات پایداری و مدیریت کسب و کار الکترونیک فقط در این موسسه دانشجو می پذیرد.

 

 کامران پاشایی با اشاره به اینکه حدودا ده سال از آغاز فعالیت موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان می گذرد، گفت: این دانشگاه در حوزه های فنی و مهندسی، هنر و علوم انسانی با هدف هایی متمایزتر از دانشگاه های مختلف در حوزه آموزش قدم برداشته است و نگاه اقتصادی و درآمدی به این موسسه نشده است.

وی با بیان اینکه روز اول این موسسه تنها ۱۲ دانشجو در دو رشته داشت، افزود: اکنون بعد از گذشت ده سال، ۵۰۰ دانشجو در ۲۱ رشته در  موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه سلامت دانشجویان محصل در این موسسه از اولویت های هیئت علمی و مدیران موسسه است، ادامه داد: دانشجو از بدو ورود و ثبت نام در موسسه از نظر پزشکی و روانپزشکی بررسی می شود و در صورت نیاز یه مرکز روانشناسی و پزشکی معرفی می شود تا با فکری باز برای تحصیل آماده باشد.

رئیس موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان با بیان اینکه تلاش داشتیم دانشجو فارغ التحصیل از این موسسه دارای شغل، درآمد و مسکن اولیه باشد، گفت: دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و حسابداری دارای شغل هستند و همواره شاهد قبولی صد در صدری ارشد و دکتری از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی بودیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۵ نفر عضو هیأت علمی دانشگاه هستند که جز برجسته ترین های منطقه و رتبه های علمی دانشیار و استاد تمام بودند.

وی با اشاره به اینکه اعتماد بحث اول تعامل با دانشجو در این موسسه است، افزود: برای راحتی دانشجویان رستوران باز موسسه برای امکانات اولیه که بتواند با کمترین هزینه تامین غذا کنند فراهم شده است و تمام دانشجویان دارای لباس سفید هستند تا تفاوت فرهنگی و اقتصادی میان دانشجویان نباشد و همه در یک سطح و یک مدل دیده شوند.

پاشایی با بیان اینکه دسترسی به تمام کتاب های علمی و پژوهشی در کتابخانه دانشگاه برای دانشجویان موسسه ازاد است، ادامه داد:  وظیفه یک سیتم دانشگاهی و فرهنگی است که کتاب ها را در اختیار دانشجو قرار دهد.

وی اضافه کرد: نام کلاس های دانشگاه به اسم فرهیختگان علمی گذاشته شده است و سعی داشتیم نام آنها را سنبل موفقیت کنیم‌‌.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسات و کارگاه های مختلفی به صورت رایگان در موسسه برگزار می شود، افزود:  جلسات مثنوی‌خوانی، کتابخوانی، اسیب های اجتماعی و کارگاه های در اکثر حوزه ها برای حضور دانشجویان اجرا می شود.

رئیس موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان با اشاره به اینکه این موسسه به عنوان دانشگاه کارآفرین کشور و دانشگاه غیر دولتی کشور سطح یک‌ انتخاب شده است، افزود: همواره تلاش داشتیم محیطی امن ،شاد و مهارت محور برای دانشجویان فراهم کنیم و همچنین رشته هایی همچون ادبیات نمایشی ارشد، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات جهان، ادبیات پایداری و مدیریت کسب و کار الکترونیک فقط در این موسسه دانشجو می پذیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید