کد خبر: 439723
۰
۰
نسخه چاپی
هفتمین روز هفته کتاب در شیراز؛

برگزاری رویداد معاشرت با حضور میترا یگانه در دانشگاه فرهنگیان شیراز

در راستای هفتمین روز از سی و یکمین دوره هفته کتاب ،دانشگاه فرهنگیان شیراز ، پذیرای میترا یگانه، نویسنده کتاب ردپای اشک در رویداد معاشرت بود.

به گزارش اقتصاد آینده ; دانشگاه فرهنگیان شیراز در روز هفتم هفته کتاب پذیرای میترا یگانه، نویسنده کتاب ردپای اشک دز رویداد معاشرت بود. میترا یگانه در این رویداد گفت: شعر را از نوجوانی و در اندوه از دست دادن خواهر کوچکترم آغاز کرد. در دانشگاه نیز دانشجوی کتابداری دانشگاه شیراز شدم. و ۱۴ سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت داشته‌ام.
یگانه ادامه داد: اگر به هر شخصی کتابی که بتواند خودش را در آن بیابد ارائه کنید، به کتاب علاقمند می‌شود. پس باید خودمان را در کتابی که می‌خوانیم و تجربه‌های زیسته و نزیسته را بیابیم. به‌ویژه کودکان و نوجوانان در تجربه‌های نزیسته‌شان پیوند می‌خورند در ادامه زندگی از آن بهره می‌گیرند.
وی افزود: مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلاقیت با زندگی‌شان همراه می‌شود و پیوسته در حال مطالعه بودیم. این نیز باید گفت که پس از هر دوره، در دوره تازه با کسانی دیگر روبرو می‌شویم که نیاز است سبک دیگری را در تعامل با آنان پی گرفت. اینکه اطلاعات ما پیوسته به‌روز می‌شود سبک‌های به‌روزتری هم خواهیم داشت.
این نویسنده جوان شیرازی بیان داشت: ردپای اشک را نه تنها برای این‌که در یکی از شعرها این واژه‌ها به‌کار رفته است که هرچند شاید برخی از سروده‌ها اندوهگین باشد، امید نیز در آن جاری است.

اعظیم ایزدی: آدم‌هایی که کتاب‌زی هستند، آن است که چند لایه می‌شوند و از این رهگذر تعامل‌های بهتری با دیگران برخوردار خواهند بود.
وی ادامه داد: کودکی که امروز به دنبال کتاب می‌گردد فردا یک فرد مطالبه‌گر و مسولیت‌پذیر خواهد شد.

سجاد ایام نیز گفت: نظام فلسفی غرب داده‌محور است ولی در ایران ما حتی اطلاعات و داده‌ها نیز داستان‌محور است.

برنامه معاشرت / سی و یکمین هفته کتاب

برنامه معاشرت / سی و یکمین هفته کتاب

برنامه معاشرت / سی و یکمین هفته کتاب

برنامه معاشرت / سی و یکمین هفته کتاب

برنامه معاشرت / سی و یکمین هفته کتاب

برنامه معاشرت / سی و یکمین دوره هفته کتاب / عکس : محمد مهدی اسدزاده

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید