به گزارش اقتصاد آینده نیوز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد پرورش با اعلام این خبر گفت: تمامی والدین دانشآموزانِ متقاضی سرویس مدارس در اصفهان میتوانند با مراجعه به سامانه «سفیر مهر»، (سامانه هوشمند سرویس مدارس اصفهان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ ثبت درخواست کنند.
او با بیان اینکه در سال جاری سامانه سفیر مهر از 25 اردیبهشت در دسترس شهروندان قرار گرفت، افزود: بنرهای راهنمایی نحوه ثبت نام در این سامانه در ۱۴۰۰ مدرسه شهر نصب شده و اولیای دانشآموزان میتوانند از این طریق از روند ثبت نام مطلع شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: طبق ابلاغ مدیر کل آموزش و پرورش، مقرر شد تمام مدارس نحوه ثبت نام و کد مدرسه را به اولیای دانشآموزان اطلاعرسانی کنند، همچنین دانشآموزان و اولیای آنها میتوانند با وارد کردن عبارت سفیر مهر در مرورگر یا درج نشانی
http://ssm.esftaxirani.ir/
وارد این سامانه شوند.
او با بیان اینکه ارائه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید تنها از طریق سامانه «سفیر مهر» صورت میگیرد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از ثبت نام، اطلاعات دانشآموز تکمیل و درخواست او ثبت میشود که نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی هم نیست. بنابراین والدین از پرداخت هرگونه وجه به این منظور خودداری کنند و منتظر اطلاعات بعدی سازمان در این سامانه باشند.
پرورش اضافه کرد: شهروندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارههای پشتیبانی ۰۹۰۳۹۵۲۵۰۳۵، ۰۹۰۳۷۲۵۰۵۱۲ و۰۹۰۳۹۵۲۴۵۷۲ تماس حاصل کرده و یا از طریق کانال ایتا که آدرس آن در صفحه نخست سامانه درج شده است، در جریان امور قرار گیرند.
دیدگاه