کد خبر: 332621
۰
۰
نسخه چاپی

تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون با حمایت بانک توسعه تعاون

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حمایت بانک توسعه تعاون برگزار شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون با حمایت بانک توسعه تعاون

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ، حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین اختتامیه جشنواره در مجتمع فرهنگی تلاش اظهار داشت: هنر و رسانه مهمترین ابزار ابلاغ پیام است و بزرگان دین نیز با اتکا به هنر سخنوری بسیاری از آموزه‌ها را بیان نموده اند.
وی افزود: تعاون، کار و تلاش از ویژگی های اصلی مورد تاکید اقتصاد اسلامی است و رسانه و هنر کاربردهای فراوانی در ترویج فرهنگ کار و تعاون دارند.
عبدالملکی خاطر نشان کرد: عنصر فرهنگ و هنر از مهمترین جایگاه‌های مورد نظر وزارت مردم است و بسیاری از اهداف و راهبردهای وزارتخانه با این دو پدیده مشترکات بسیار دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد رخدادهای فرهنگی و هنری به ویژه این جشنواره به صورت مداوم و موثر برگزار گردد و سهم موثری در فرهنگ‌سازی تعاون و کار جمعی ایفا نماید.
مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این رویداد با مشارکت نهادهای تخصصی بخش تعاون از جمله بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و اتاق تعاون شکل گرفته است و اجرای این جشنواره ها و فعالیت رسانه‌ای و هنری در تقویت عموم و مسئولین به امر تعاون اثرات زیادی دارد.
وی افزود: تعداد 68 اثر از سوی هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که 16 اثر به مرحله داوری راه یافته اند . این جشنواره در دو سطح آماتور و حرفه ای در قالب های مستند داستانی، انیمیشن، موشن گرافیک و استاب موشن در محورهای تعاون، کارگروهی و مشارکتی، تعاونی ها و اشتغال زنان، تعاونی و بهبود زندگی، تعاونی و تولید ملی، نقش هنر در تعاون، نقش تعاون در سلامت و درمان و همچنین تعاون و حمایت های بانکی و ضمانتی برگزار شده است.
در این مراسم که با حضور حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید