کد خبر: 360429
۰
۰
نسخه چاپی

نوید تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در سفر ریاست جمهوری

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از ابلاغ 270 میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان خبر داد

به گزارش اقتصاد آینده؛ پروژه های نیمه تمام همواره بحث مهمی در دوران مدیریت های مختلف مدیران ورزش و جوانان محسوب می شده و تلاش های زیادی برای کم کردن این پروژه ها انجام داده اند.

با وجود تمام مکاتبات و نامه نگاری های اداری گذشته اما با دولت های مختلف پروژه های جدیدی نیز به این لیست افزوده می شده است.

حال با سفر اخیر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی خبر از اتمام برخی از این پروژه ها که قدمت بیش از ده سال نیز دارند می رسد.

دکتر حمید امیری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت : مجموعا مبلغ 270 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها  نیمه تمام استان ابلاغ شده است و امیدواریم با تخصیص کامل این اعتبارات، بتوانیم این پروژه ها را به اتمام رسانیم.

حمید امیری ادامه داد: برای استخر های فاروج و گرمه مبلغ 30 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه استان و کشور به نسبت مساوی در سال های 1401 و 1402 ابلاغ شده است.

وی ادامه داد : برای تکمیل سالن های ورزشی شیروان و اسفراین توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت ورزش و جوانان به نسبت مساوی طی سالهای 1401 تا 1403 نیز 80 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان اینکه برای تکمیل چمن مصنوعی های استان مبلغ 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده افزود: این مبلغ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد 1402 ابلاغ شده  و مابقی اعتبار مورد نیاز آن نیز باید توسط وزارت ورزش و جوانان تامین شود.

امیری افزود : برای سالن 6 هزار نفری بجنورد نیز 120 میلیارد تومان به نسبت مساوی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت ورزش و جوانان طی سالهای 1401 تا 1403 در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مبلغ 30 میلیارد تومان نیز برای تکمیل مجتمع ورزشی چند منظوره اختصاصی بانوان به ترتیب مبلغ 12 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور ، 8 میلیارد تومان توسط استان و 10 میلیارد تومان نیز توسط وزارت ورزش و جوانان در سالهای 1401 و 1402 ابلاغ شده است.

 

با اعتبارات در نظر گرفته شده در بالا امید است که تا پایان 1403 بخشی از پروژه های نیمه تمام استان به بهره برداری برسند اما این نکته نیز قابل تامل است که تخصیص و تامین این بودجه ها منوط به تامین اعتبار لازم در قوانین بودجه سنواتی گردیده است.

با اختصاص مبالغ فوق امیدهای بسیاری در جوانان استان برای استفاده از اماکنی که سالها انتظار بازگشایی آن را داشته اند زنده کرده است به شرطی که دولت نیز با تخصیص این اعتبارات امید این جوانان را ناامید نگرداند.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید