کد خبر: 377435
۴۶
۱۱۳
نسخه چاپی
درخواست پیگیری شمار زیادی از رانندگان کامیون های وارداتی از روزنامه اقتصاد آینده؛

دولت و مجلس به فریاد ما برسد!

به گزارش اقتصادآینده نیوز ؛ پیرو درخواست شمارزیادی از رانندگان کامیون های وارداتی از روزنامه اقتصادآینده برای پیگیری مشکل شماره گذاری خودروهای سنگین خود که تشریفات قانونی ش تماما انجام شده است برآن شدیم دیدگاههای برخی از این رانندگان در شماره روزدوشنبه روزنامه اقتصادآینده منعکس کنیم و پاسخ مسئولان ذیربط را بشنویم.

علی ای حال روزنامه اقتصادآینده منتظر شنیدن نقطه نظرهای دولت و مجلس و مخصوصا سرکارخانم رفیعی نماینده تهران هستیم.

رانندگان عزیز می توانند دیدگاههای خودرا پیرامون این خبر در پایین همین صفحه برای پیگیری های بعدی تحریریه روزنامه اقتصادآینده ارسال کنند.

دولت و مجلس به فریاد ما برسد!

۱۱۳ دیدگاه

 
de
رضا | ۱ سال پیش
ترو بقران کم ما رانندگان وارداتی بکنید داریم خانه سیاه میشیم اسقاط دولتی بدید
۰
۰
 
 
ir
ابوالفضل کریمی | ۱ سال پیش
اگر میخواهید واقعاً حق به حقدار برسد .کسی که هوشمند فعال دارد از طرح دولتی اسقاط یعنی ۱/۵ درصد استفاده کند .تا دلال و نمایشگاه داری که به تعداد زیاد ماشین وارداتی دارند از این طرح استفاده نکند
۰
۰
 
 
ir
ابوالفضل کریمی | ۱ سال پیش
سلام بنده راننده هستم من ماشین فروختم تا چند مدل بالاتر ماشین وارداتی خریدم. اما کاش این کار رو نمی کردم چون افتادم دست مافیای اسقاط و دلال ماشین
من پارسال اسقاط هم خریدم اما متاسفانه پولم رفت
الان شرمنده خانواده هستم. و اعصابی برام نمانده با وامی که گرفتم و قسط های وام خرج خانه روز به روز گرفتار تر میشوم .نمایندگان مجلس. دولت و رهبر عزیزم ما رانندگان ماشین وارداتی گرفتار پلاک هستیم
به فریادمان برسید .واقعا بریدیم
۰
۰
 
 
us
سید سعید بابایی | ۱ سال پیش
سلام خدمت روزنامه
دولت مردان من سید سعید بابایی راننده کامیون کشنده وارداتی که یک ساله درگیر این ماشین هستم به خدا روزهایی که از خونه می‌زنم بیرون میرم دنبال کارهای ماشین دیگه روم نمیشه برم خونه چون خانواده از بس پرسیدن چی شد منم امروز و فردا کردم فکر میکنن من دروغ میگم تورو خدا تورو امام حسین تورو هر دین و مذهبی که شما دولت مردان دارید این کار ما رانندگان کامیون های وارداتی رو درست کنید نذارید بیشتر از این پیش خانواده‌ها خجالت بکشیم چوپان دروغگو که شدیم با عرض معذرت از تمامی همکاران
۰
۰
 
 
us
سید محسن بابایی | ۱ سال پیش
سلام من سید محسن بابایی راننده پایه یک که یک ساله ماشین وارداتی خریدم خودمو گرفتار کردم بنده دوتا بچه معلول هم دارم و واقعا تا موقعی که ماشین داشتم از نظر شب پیش خانواده ام نبودم خجالت میکشم وتا روز قیامت مدیون خانواده ام هستم که منو تحمل کردن اما از شما روزنامه که یک پیام رسان دولتی هستید خواهش میکنم به فریاد ما راننده‌ها گرفتار وارداتی برسید نذارید بیشتر از این پیش خانواده‌ها سر افکنده بشیم باتشکر فراوان سید محسن بابایی بچه قزوین
۰
۰
 
 
de
عماد سید هاشمی | ۱ سال پیش
سلام به خدا حدودا یک و نیم سالی میشه که گرفتار این موضوع شده‌ایم راننده ها با ارز آزاد و با فروش کل دارایی خود با مشکلات فراوان تحریم که به ایرانی ها هیچی نمی‌فروشن بدون حتی یک ریال کمک دولتی رفتن ماشین خریداری کردند که از ماشینهای پر مصرف و نا ایمن قدیمی و یا حتی ماشینهای بی کیفیت چینی ساخت داخل که هم تحدید جانی دارند برای رانندگان و همه هموطنان در جاده و هم بار مالی بسیار بزرگی برای خودشون و کشور داره رفتن و ماشینهای روز دنیا رو آوردند و حتی تمام این هزینه های گمرک و خدمات داخل کشور رو هم پرداخت کردن ولی مافیای اسقاط الان خون مردم رو کرده تو شیشه به دادمان برسید زندگی ما خانواده ما حتی داره از هم میپاشه
۰
۰
 
 
ir
علی | ۱ سال پیش
واقعا این کار برای وزارت راه و محیط زیست معامله برد برد است از طرفی کاهش مصرف سوخت و هوای پاک و از طرف دیگر نوسازی ناوگان با ارز ازاد و پول مردم صورت گرفته


سوال اینست مسئولین دنبال سوپاپ اطمینان هستن تا از این قشر بدبخت سواستفاده دیگر کنند
۰
۰
 
 
de
مهدی عرب زوزنی | ۱ سال پیش
هرچه زودتراسقاط درست کنن ماشین یکسال میشوددرب حیاط آفتاب خرابش کردفکرکنم خودش رابایداسقاط کنیم کشندهاکه کمک به حمل نقل کشورکنندبامصرف سوخت کم بایدخاک بخوره ایاانصافه
۰
۰
 
 
ir
ابراهیم‌حبیبی | ۱ سال پیش
با‌عرض‌سلام‌خدمت‌‌خانم‌رفیعی‌ودیگر‌مسعولان‌انقلابی‌خواهشن
بداد‌این‌رانندگان‌وارداتی‌برسید‌چه‌گناهی‌کردیم‌که‌ما‌را‌از‌نو‌خوردن
انداختن‌‌14‌ماه‌هسن‌که‌گرفتار‌شدم‌از‌شما‌مسعولین‌انقلابی‌خواهش
دارم‌‌مشکل‌ما‌را‌‌هرچه‌‌زود‌تر‌حل‌کنید‌ممنون‌از‌حمایت‌شما
۰
۰
 
 
ir
منصور کریمی | ۱ سال پیش
سلام درد اینجاس تمام دار و ندارما را فروختیم ک یک ماشین کم مصرف سوار بشیم ک این خودش سود دهی فراوانی برای دولت و کشور دارد ولی متاسفانه ب نان شب محتاج شدیم ب دادمان برسید
۰
۰
 
 
ro
جوادباقری | ۱ سال پیش
این قشرزحمت کش راننده دسته باماشینش کارمیکنه خرج خانواده اش رادرمیاره ولی درعوض قدم موفیدیست برای چرخاندن ملتش ومردم همیشه درصحنه کشورش پس چیزی رانادیده نگیریم ماالان گرفتاریم ومشکلمان بادستهای مهربان شما با می‌شود لطفاً دست دلال اسقاط راکوتاه کرده واقدام به حرکت برای این قشرزحمت کش جاده شود.باتشکررانند
گان کشندهای وارداتی.
۰
۰
 
 
ro
جوادباقری | ۱ سال پیش
باسلام وخسته نباشیدخدمت عزیزان دولتی ومردمی
آنهایی که نشست صفه اولی هستندبدادمان برسیداین ازطرف یک کودک شیرخوار این مرزبان هست چرابفکرمان نیستید زندگیمان نابودشدبنده سرپرست خانواده ای هستم که باقرض وقوله ماشین وارداتی خریدم خانه وزندگیم رافروختم تابتوانم معاش خانواده ام را تعمین بکنم بوالله چندین ماهه گرفتاردلال اسقاط شدم زندگیمان فلج شده ماهم عضو کوچکی ازاین مملکتیم مارادریابیدکره دستمان رابازکنیدواقعاگ
رفتاریم ممنونم
من ا...التوفیق.
۰
۰
 
 
ir
بابک | ۱ سال پیش
سلام دو سال هست با پول خودمون و بدون کمک دولت ناوگان حمل و نقل را نو کردیم این حق ما نیست که ماشینها تا الان پلاک نشدن لطفا به داد ما رانندها برسید
۰
۰
 
 
ro
حمید رضا | ۱ سال پیش
با سلام خدمت شما ممنونم که به فکر ما 15000 هزار نفر راننده وارداتی بودید چون ما تو این دو شرایط سختی را گذراندیم ماشین روز اروپادر خونه ولی گرفتار نون شب هستیم.
۰
۰
 
 
ir
ذبیح اله زارع | ۱ سال پیش
سلام خدایی حق نیست یه عمر ما و پدران ما زحمت حمل ونقل این کشور رو با تمام سختی هاش کشیدیم حالا کل سرمایه مان رو گذاشتیم وسط یه کامیون وارداتی خریدیم که دوباره به این مملکت خدمت کنیم حالا یک ساله ما رو سر کار گذاشتن هی میگن امروز فردا.مگه ما چه گناهی کردیم با ارز آزاد گمرکی آزاد و تمام هزینه های دیگه کامیون خریدیم.حالا برای شماره شدنش هی سنگ میندازن جلو ما.
۰
۰
 
 
ru
رامین یوسف زاده | ۱ سال پیش
با اجرای طرح یک و نیم درصد اسقاط و زمان بر نبودن تشریفات اداری و پلاک گذاری کامیونهایه وارداتی قیمتهای فضایی بازار به نصف کاهش خواهد یافت و تنها راه پایین اوردن قیمت کامیون در کشور عزیزمون خواهد بود و با توجه به یورو شش بودن کامیونها و دارا بودن بالاترین استانداردهای روز اروپا بهترین راه برای حفاطت از محیط زیست خواهد شد
۰
۰
 
 
ir
آرمین | ۱ سال پیش
توراخدا به داد ما رانندگان واردات برسید خسته شدیم دیگه
۰
۰
 
 
ro
میثم امرایی | ۱ سال پیش
با سلام .دولت مردان سلطان سکه با سلطان اسقاط چه فرقی میکند ستاد سوخت خون این ۱۵هزار راننده را مثل زالو مکیده است
از دولت مردان عاجزانه تقاضا مندیم بعد از ۲سال نوبت به درد ما نرسید فکری به حال این قشر مظلوم بکنید
۰
۰
 
 
ru
رامین یوسف زاده | ۱ سال پیش
نوسازی ناوگان و از رده خارج کردن کامیون فرسوده وظیفه دولته و هزینشو دولت باید پرداخت کنه نه راننده وارداتی سوار منه راننده چرا باید ماشینی که یک میلیاردو هشتصد میلیون در گمرک بازرگان خریده ام الان بابت مجوز برگه اسقاط یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومن پرداخت کنم اگه واقعا محیط زیست به فکر آلودگی و اضافه مصرف سوخته قانون هوای پاک رو با مشخص کردن سال ساخت و از رده خارج کردن و باطل کردن کارت هوشمند و کارت سوخت در ازای تسهیلات بانکی با درصد کم و دادن امتیازاتی که باعث تشویق کهنه سوار بشه به اجرا در بیاره نه اینکه سنگ اندازی کنه در مقابل راننده ای که تمام داراییشو گذاشته با ارز آزاد رفته ماشین آورده و کلیه هزینه های گمرکی و استاندارد و آلایندگی محیط زیست از جیب مبارکش پرداخت کرده از مسئولین محترم استدعا داریم با حمایت از طرح یک و نیم درصد اسقاط حامیه رانندگان وارداتی بشوند و دست دلالان اسقاط فروش را کوتاه کنند
۰
۰
 
 
ir
سجاد | ۱ سال پیش
سلام ممنونم که یادی ازاین رانندگان کردید ما الان یک سال که کامیون وارداتی خریدم ‌بدون پلاک ماندیم وشرمنده بچه ها ی خودمون شدیم ما حتی نون شب ‌وخرج بچه های خودمون را نداریم خواهشا به این اسقاط رسیدگی کنید چون زندگی ۱۵۰۰۰خانواده به فنا رفت
۰
۰
 
 
de
ناصری | ۱ سال پیش
سلام..چراپیام قبلی بنده رانگذاشتین
۰
۰
 
 
dk
بهزاد ملکی | ۱ سال پیش
سلام وقت بخیر خسته نباشید تورابه امام حسین مشکل ما راننده گان وارداتی را حل کنید اقا جان ما اشتباه کردیم ناوگان نوسازی راکه وظیفه دولت هست ما انجام دادیم ما اشتباه کردیم که با خرید ازاد بدون تخفیف گمرک وارد کردیم ما خیلی اشتباه ها کردیم شما از ریش سفیدی که داخل ماشین با پیک نیک شب سردش را گرم نگه میدارد با هزاران ارزوی خود و خانواده که چشم انتظارش هستن که برگرده خونش اما بر اثر گاز گرفتگی خفه میشه میمیره یا با نبود امکانات امنیتی ماشین های قدیمی هزاران مشکل پیش میاد ما تمام این مشکلات را هزینه دادیم تا ارامش به قشر راننده باز گرده اما شماها بخاطر اینکه پول اسقاط کدوم صندوق بریزه معامله میکنید پول راننده که با زحمت میاد حلاله اما خوردنش برا اونی که به زور ازش میگیره حرام هست فقط کار ما را حل کنید هیچ انتظاری نداریم ما که پیش خانواده روسیاه شدیم شماها عاقبت بخیر باشین با شاد کردن دل خانواده های ما
۰
۰
 
 
ir
اخمدی | ۱ سال پیش
باسلام

اسقاط دولتی درست شده و باید اعلامش بشه .وما رانندگان وارداتی فقط حق خودمون رو میخوایم ‌وهیچ قدرتی نمیتونه بگه حق ما نیست یا مشکلات مارو ندید بگیرن .تو همین جمع
خانواده شهدا
جانباز
ایثارگر
بسیجی
اداری
تحصلیکرده
هست که الان شدن راننده دلیل بر این نیست کسی محلشون نذاره
دولت هم خودش به مافیای اسقاط و پولدارا باج نمیده و عددی نیستن
چون دیر یا زود اموال حرام خودشان مصادره خواهد شد و ی جورایی حالت پس اندازه واسه دولت و همشان هم زیر ذره بین هستن
پس دولت الان به فکر ماها بوده و هست
و مشکلمان هم حل شده فرض کنید

اون آقایی هم که میاد حرف بی ربط میزنه .از اسقاط ارزان .از حل نشدن این کار .من یکی ازش خواهش میکنم زحمت نکشه .ما فقیر و تهیدست هستیم و اسقاط صد میلیونی هم بودجه نداریم زیر صد تومان .
والسلام
۰
۰
 
 
tr
مهدی محمدزاده | ۱ سال پیش
موضوع محیط زیست خیلی موضوع مهمی هست و در این روزها کسی نیست که دغدغه محیط زیستی نداشته باشه ولی طبق گزارش دقیقی که تهیه کرده ام با ورود کامیون های وارداتی که حدودا تعداد ۱۷ هزار هست به چرخه حمل و نقل کشور روزانه یک میلیون لیتر کاهش مصرف سوخت داریم و این در حالیست که میزان آلاینده‌گی این کامیون ها نزدیک به صفر هست
حال شما حساب کنید در این دو سال که این تعداد ناوگان معطل پرسه پیچیده و پر فساد اسقاط گیر کرده اند میتوانستند با تدبیر مدیران و کارشناسان چه سود مالی و از همه مهم‌تر‌ سود محیط زیستی برای کشور ایجاد کنند
بله همه دغدغه محیط زیست دارند غافل از اینکه کلید این مسئله در قانون هوای پاک است که طبق آن هر خودرویی که بتواند معاینه فنی دریافت کند اجازه تردد دارد و درآن سن فرسودگی برای خودرو حذف شده است بر هیچ کس پوشیده نیست که مراکز معاینه فنی چگونه به خودرو ها و کامیون های بسیار غیر استاندارد مجوز صادر می‌کند و این به روشنی در جاده های کشور مشهود است
امیدوارم این موضوع مهم بدور از جانب داری و لابی گری بصورت کارشناسی و علمی و پر پایه تجربیات کشور های پیشرفته تصمیم گیری شود.
۰
۰
 
 
de
فایق امینی | ۱ سال پیش
سلام پیام یک راننده کامیون وارداتی به روزنامه اقتصادآینده
مارانندگان وطن وخادم میهنمان هستیم،که چندین ساله بدونه خواب وخواراک دور از زن و بچه وغذای گرم خانه به کشور عزیزمان خدمت کرده و خواهیم کرد،ما فرزند همان رانندگانی هستیم که در زمان جنگ باکامیونهایشان به خط مقدم جنگ می‌رفتند وبا دپو کردن خاک وشن وماسه برای سربازان عزیزمان سنگر می‌ساختند تا از کشور عزیزمان دفاع کنند،
متاسفانه این نثل ما امروز قربانی لقمه‌های دلال ومافیا شده اند .وباوارد کردن کامیون‌های وارداتی که بدونه هیچ پشتیوانی دولت وبرای طرح نوسازی توسعه اقتصادی کشور زندگی خودمان را حراج کردیم ومتاسفانه دوساله منتظر پلاک شدن کامیون‌ها هستیم که تو کوچه وپس کوچه ها زیر آفتاب خاک میخورد وپوسیده شده آند.ازمسئولین محترم میخواهم هرچه زودتر با این طرح 1.5درصد موافقت کنند .ممنونیم
۰
۰
 
 
ir
جوادعرب | ۱ سال پیش
سلام
آقاتوروخدابدادمابرسیدالان یکساله که گرفتارشدیم نه درآمدی داریم نه چیزی
گرفتار دلال های نامردشدیم
آقا کمک کنید
۰
۰
 
 
ir
احسان | ۱ سال پیش
سلام ودرود بی کران به سردبیرروزنامه ما ۱۵هزار راننده کامیون وارداتی که اسیر دلالان بازار واردات شدیم بخاطر همین زندگیمون مختل شده و ب مشکل خوردیم چشم انتظار محبت و حمایت پیام‌های شما در روزنامه هستیم ب امید روزی که مشکل هامون حل بشوند نزارید اون روز برامون رویاشه نیاز ب حمایت همه ی دست اندکاران دولتی داریم خواهشمنداست ما رو ب آرزومون برسونید خواهشا ما رو از دست دلال نجات بدید هرچه زودتر
۰
۰
 
 
de
سجاد ت | ۱ سال پیش
به خدا برای خرج خانواده مان ماندیم تا به پول اسقاط برسد
۰
۰
 
 
de
فایق امینی | ۱ سال پیش
پیام یک راننده کامیون وارداتی به روزنامه اقتصاد آینده نیوز، ما رانندگان وطن وخادم میهنمان هستیم ،بلکه چندین ساله با چرت زدن در جاده ها بدونه خواب و خوراک هم چرخه اقتصاد کشور عزیزمان را چرخاندیم ویه لقمه نون حلال برای زن و بچه هامون پیدا کردیم .وما فرزندان همان پدرانی هستیم که در خط مقدم زمان جنگ با کامیون‌هایشان شن و ماسه دپو میکردند.وسنگر سازی میکردند برای سربازان عزیزمان تا از کشور ومیهنمان دفاع کنند،متاسفانه امروز شده ایم لقمه دلال ومافیا ونزدیگ به دوساله منتظر پلاک شدن کامیون‌های وارداتی فول آپشن ویورو 6 که زیر آفتاب خاک میخورد وپوسیده میشود.لذا از مسئولین محترم خواهشمندم برای رضای خدا هم شده مشکلات مارا حل کنند.
۰
۰
 
 
ir
ابراهیم‌حبیبی | ۱ سال پیش
از‌رانندگان‌وارداتی‌هستم‌‌‌که‌14‌ماه‌هست‌گرفتار‌‌هستم‌ایا‌کسی‌به‌فکر
ما‌رانندگان‌زحمت‌کش‌هست‌که‌با‌ارز‌ازاد‌وگمرکی‌ازاد‌سرمایه‌چندین
ساله‌خودم‌را‌دودستی‌تقدیم‌کردم‌تا‌بتوانم‌یه‌کامیون‌به‌روز‌که‌هیچ
اسیبی‌‌نه‌به‌سوخت‌ونه‌به‌محیط‌زیزست‌بزنم‌این‌حق‌ما‌هست‌‌که
15‌هزار‌راننده‌را‌گرفتار‌کنن‌خواهش‌دارم‌از‌ریاست‌جمهور و وزیرراه
و‌محیط‌زیست‌ ورعیس‌مجالس‌اقای‌قالیباف‌بداد‌ما‌راننگان‌زحمت‌
کش‌‌‌‌برسه‌دیگه‌واسه‌نون‌شب‌محتاج‌شدیم‌‌
۰
۰
 
 
us
علی نایبی | ۱ سال پیش
با سلام خدمت مدیرو مسئولانی که بر جایگاه عدالت مولای متقیان تکیه دادن تقاضای ما وارد کنندگان کامیون از دولت محترم این است که نگذارند ستون زندگی ما بیشتر از این بشکند الان نزدیک دو سال است که تمام دارایی ما گوشه پارکینگ خاک میخورد تبدیل شده به پناهگاه پرندگان و عنکبوت ها
۰
۰
 
 
ir
خوش امید | ۱ سال پیش
سلام وقت بخیر خدمت عوامل روزنامه اقتصاد بنده ۲۸ ساله پایه یک دارم.وبیشتر عمرم داخل جاده های ايران خارج ازکشور ودرحمل نقل کشور فعالیت داشتم ودارم. دور از خانواده وزندگی.
الان ما ۱۶ ماه هست.گرفتار خرید وگمرک این اسقاط هستیم. کامیون وزندگی مون وفروختیم. رفتیم یه کشنده وارداتی با ارز آزاد و کلیه هزینه های گمرکی و محیط زیست وغیره وارد کرده ایم.ولی الان گیر اسقاط هستیم.اسقاطی که ۴۰۰ میلیون بود الان شده ۱۳۵۰ یک میلیاردوسیصدو پنجاه شده.بخاطر نبود واحتکار مافیای اسقاط و دلال بازی.ماکه بااین شرایط بدهکاری بالا اوردیم توان خريد اسقاط را از دست دادیم .وشرمنده زن بچه هامون شدیم. واندک همکارانی هم که اسقاط خريدن گرفتار کلاهبرداران شدن. ازاین رسانه درخواست‌ کمک‌ میکنیم .از مسئولان عزيز که به داد این قشر زحمت کش گرفتار که بیشتراز ۱۵۰۰۰خانوار رازمین گیر شده اند وچشم انتظار طرح جدید دولت محترم که به مجلس فرستاده ۱.۵درصد هستیم‌ خواهشمندیم به داد ما برسيد.
۰
۰
 
 
هادی صالحی | ۱ سال پیش
باسلام
الان نزدیک به یک سال هست ماشین وارداتی با هزار بدبختی خریدیم تو این مدت درگیر مافیای اسقاط بودیم که هزار تا بدبختی سر رانندگان بدبخت آوردن ،حالا که بعد این همه فشار روحی ومالی ،مجلس داره یه کار مثبتی انجام میده خانم رفیعی میخواد مانع بشه ،خانم رفیعی شما اگه واقعا به فکر محیط زیست هستین اینو بدونین این ماشینهای اوروپایی همه ی آلایندگی هاشون تست شده هست و شما باید عجله کنید تا این ماشینها زودتر به ناوگان اضافه بشن
۰
۰
 
 
gb
راضی | ۱ سال پیش
وضع ۱۵۰۰۰ هزار ویا بیشتر که اکثرا یه ماشینو دونفر شریکن واقعا از نظر مالی وتامین مایاحتاج زندگی خرابه واقعا راهداری وستاد سوخت نتونست مدیریت خوبی برا شماره گذاری ماشینامون داشته باشه ویه عده دلال از فرصت اسقاط استفاده کرد وما رو خانه نشین وبی پول و بی کار کرد همکارانی که سال ۹۵ یا ۹۶ از سایپا دیزل FH500خریدند واز وام ۴ درصدی استفاده کردن ماشین اسقاطی نداشتن همه اونموقع ۱۳ میلیون بابت گواهی اسقاط برا ماشین ۵۰۰ میلیونی دادن وزندگیاشون چرخوندن حتی برا وام دریافتی از بانک کارت هوشمند راننده دیگر برا بانک قابل قبول بود لطفا اگه می خواهید با دلال مبارزه کنید کارت هوشمند رانندگان درمانده ببچاره نان آور خانواده را در نظر بگیریداین ماشینا برا ما ابزار کاره خونه تو رگاهامون
۰
۰
 
 
us
علی نایبی | ۱ سال پیش
با سلام خدمت مدیر و مسئولان محترمی که بر جایگاه عدالت مولای متقیان تکیه دادن لطفا به داد ما وارد کنندگان کامیون برسیدستون زندگی ما کامیونی هست که نزدیک دو سال هست در گوشه پارکینک خاک میخورد و تبدیل شده به پناهگاه پرندگان و عنکبوت ها لطفا نگذاریرید این ستون بشکند و ما خانه ویران بشویم
۰
۰
 
 
de
مهدی | ۱ سال پیش
میخواستین یه مقداری کمتر طمع کنین تا گرفتار نشین
۰
۰
پاسخ ها:
    us
    علی نایبی ۱ سال پیش
    مثلا چه طمعی کردیم که گرفتار شدیم خیلی از همکاران ما گرفتار اسقاط فروشان روباه صفت افتادن که پولشان رو بالا کشیدن الان دارن به ریش اونا میخندن شاید شما هم یکی از اون اسقاط فروش یا بهتر بگم دللال هستین
    ۰
    ۰
    ir
    میثم جلیل پور ۱ سال پیش
    آقا شما که میگی میخواستی طمع نکی گرفتار نشید اسقاط زمان خرید کامیون ۳۰۰ ملیون بود هزینه گمرک افهاش ۵۰۰ مبلغ ۵۴۰ میلیون بود الان اسقاط ۱میلیارد و ۳۰۰ هزینه گمرک همون افهاش ۵۰۰ مبلغ ۱میلیارد ۲۶۰ میلیون شده متاسفانه دلال های لاشخوری مثل شما باعث شدید ۱۵۰۰۰ نفر آواره بشن مافیای اسقاط راه انداختید خدواند همه شما رو لعنت کند وسلام
    ۰
    ۰
    ir
    میثم جلیل پور ۱ سال پیش
    ببنید ماشینهای وارداتی یورو ۶ هستند یعنی بالاترین کیفیت بالاترین استاندارد بالاترین ایمنی کمترین مصرف سوخت و کمترین آلایندگی خانم رفیعی کمی تحقیق کند متوجه می‌شود که این خودرو ها به نفع حمل و نقل و محیط زیست هستش ولی متاسفانه دلالان و مافیا اسقاط نمی‌گذرند که این خوردو ها پلاک بشوند چون به نفع آنها نیست فقط این وسط ۱۵۰۰۰ خانواده دارن از بین میرن هرینه خرید به یورو به پای خریدار هزینه ترخیص بالاترین مبلغ به نظر بنده با این وضع تحریم که به ایران شده نباید ما خودمان خودمان را تحریم کنیم بیشر مشکل از خودمان هست به این میگن خود تحریمی.به داد ما برسید
    ۰
    ۰
    de
    فایق امینی ۱ سال پیش
    نه آقا چه طعمی ،این طمع نیست. این حسن ونیت خیر برای توسعه وآبادانی کشور وچرخه اقتصاد آینده کشورمان خواهد بود. البته اگر مافیا ودلال چوب لای چرخ نیاندازند.
    ۰
    ۰
    ro
    میثم امرایی ۱ سال پیش
    طمع چیه داداش گلم یعنی کار بدی کردیم ماشین خوب.دردسر کمتر.ارامش بیشتر.امنیت بیشتر .یعنی به نظر شما باید راننده اسکانیا واف هاش رو بفروشن ماشین چینی سوار بشن تا شما دلتون خنک بشه البته حق داری ما ایرانیها عادت کردیم به جنسهای بن جول چینی حق اینو نداریم سوار یه کامیون اروپایی بشیم اگه از روی بی اطلاعی این حرف رو زدی مشکلی نیست بعدآ آگاه میشی ولی اگه از روی خراب کردن رانندها این حرف رو زدی غلط کردی
    ۰
    ۰
    ro
    میثم امرایی ۱ سال پیش
    داداش یعنی این کامیونها بار بیشتری میبرن نسبت به بقیه یا پول کمی بابت اینها دادیم تا سختی کمی کشیدیم گفتیم هم خدمتی به مملکت کرده باشیم هم اینکه ماشینهای خوبی هستن البته ما ایرانیها عادت کردیم به بن جولهای روز دنیا عادت نداریم به جنس خوب حق نداری اینجور اظهار نظر کنی اگه از روی نا آگاهی این حرف رو میزنی انشالله بعدا خودت میفهمی اگه از روی غرض میگی غلط میکنی
    ۰
    ۰
    ir
    حمیدرض ۱ سال پیش
    اقا اشتباه نکن هر پیشرفتی تو ایران به نظرت طعمع است تو باش با همون ماشین ۴۰ سالت
    ۰
    ۰
    ru
    رامین یوسف زاده ۱ سال پیش
    طمع رو شما دلالان کردین که نگران درآمد فضایی از فروش به دوبرابر قیمت کامیون چینی به راننده بدبخت هستین و الان به هر نحوی شده چوب لای چرخ کامیون وارداتی میکنین چون خیلی خوب میدونین که این وارداتیا قیمت بنجل های چینی رو نصف خواهد کرد و قطعا خریداری در بازار پیدا نخواهد شد شما نگران کاسبی خود هستین نه محیط زیست
    ۰
    ۰
 
 
ir
Mohammad | ۱ سال پیش
سلام تو رو خدا به دادمان برسید ۱۷ ماهه ماشین گرفتیم اسقاط هم یک سال گرفتیم ازمرکز اسقاط زنجان گسترش ک آقای ..خودشو کشت و اسقاط ب ما نداد ماها اسیر شدیم تمام امید ما ب ۱/۵ درصد دولته تو رو خدا کمک کنید پلاک بشیم زندگی هامون از هم پاشید
۰
۰
 
 
ir
علی | ۱ سال پیش
سلام من حدود یکساله درگیر کامیون وارداتی هستم نون آور سه خانواده، کامیون شراکتی سه خانواده را به خاطر دیسک کمر فروختم که ماشین های وارداتی که بهتره بگیرم و کار کنم که کمتر دردبکشم و راحتر باشم الان یک ساله ماشین در پارکینگ داره خاک میخوره و من شرمنده سه خانواده که بایدبا این ماشین روزی بخوردند ،خواهشا خواهشا خواهشا پیگیر اسقاط باشید و داد ما را به دولت و مجلس برسونید...........
دیگه نه پولی داریم نه امیدی
۰
۰
 
 
علی مولایی | ۱ سال پیش
چرخ اقتصاد مملکت با حمل و نقل میچرخه از شما عاجزانه خواهش میکنیم موضوع اسقاط را حل کنید که ما کامیون خود را بعد از دوسال پلاک کنیم و کار کنیم ،به بدبختی افتادیم شرمنده زن و بچه شدیم دیگه آه در بساط نداریم
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    حمید ۱ سال پیش
    سلام من نان آور سه تا خانواده ام که ماشین خودمو و تمام دارندارمو فروختم ۴۰۰ میلیونم وام گرفتم که ماشین وارداتی بخرم راحت تر و بهتر و کم مصرف تر باشه که بتونم امور ومعاش خانوادمو بدم الان یک سال هست که گرفتار جولان اسقاط و دلال شده ایم که اسقاط را تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون میفروشند و ۳۰۰ میلیون هم اضافه بر مازاد برای رشوه برای کارمندها می‌خواهند که میشود ۱۷۰۰ آیا مگر در عقل میگنحد که ۱۷۰۰ بابت پلاک یک ماشین بدهی اونم ببینم اسقاطط را بدزدند ۸ ماه دوسال علافت کنند که ببینم پلاک بدهند یا نه ،تو را به خدا مشکل ما راحل کنید
    ۰
    ۰
 
 
ro
فرهاد | ۱ سال پیش
پیام بنده به روزنامه اقتصادآینده
سلام
بنده راننده خریدار کامیون وارداتی که هم اکنون ۱۴ ماه گرفتار این طرح شده ام خدمت سرکار خانم رفیعی عرض کنم
که نطر شما نه تنها به نفع محیط زیست نمیباشد بلکه به ضرر محیط زیست هم میباشد .چرا که در حال حاضر ۱۶۰۰۰ کامیون وارداتی با استاندارد یرو ۶ بدون هیچگونه الایندگی در پارکینگ ها مدت ۳ سال است در حال پوسیدن میباشد .در حالی که خودروهای فرسوده در حال جابجایی کالا و الوده کردن محیط زیست هستند
در حال حاضر دولت محترم با ارائه این طرح در صدد بر امده که هم دست محتکران و دلالان اسقاط را کوتاه کند هم کامیونهای وارداتی پلاک شوند هم بسته تشویقی برای مالکان خودروهای فرسوده جهت اسقاط کردن خودروهای خود باشد .چرا که ما رانندگان کامیون های وارداتی توان اسقاط خودروی فرسوده با قیمت سرسام اور حدود ۱/۳ قیمت کامیون وارداتی را نداریم
با سنگ اندازی در اجرای این طرح فاجعه در صنعت حمل و نقل رخ خواهد داد
۰
۰
 
 
de
بابک بختیاری | ۱ سال پیش
باسلام خدمت خانم رفیعی ،مگه قراره اسقاط حذف بشه اسقاط انجام میشه درامد این طرح میشه وام برای کهنه سوار ها شما ناراحت این هستین که دیگه سند یک کامیون فرسوده رو نمیدین یک میلیارد سیصد وگرنه اسقاط انجام میشه اونم به بهترین شکل ...ما هم ۱۵۰۰۰هزار راننده هستیم که بیچاره شدیم ۱۴ ماه هست ماشین بنده داره خاک میخوره تو را بخدا یکی بداد ما برسه
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید